Gå til innhold
Arkivverket

[#44076] Oscar Larsen (Larsson) f 11/12 1862 i Stocholm Emigrerte fra Stavanger 1905


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg leter etter Oscar Larsen, eller som han skrev Larsson. Han fulle navn var Oscar Wilhelm Larsson og ble født 11/12 1862 i Stocholm.I 1907 får han et barn døpt i Stavanger Domkirke. Barnet er Ægtefødt av Oscar Larsen og Gurine f. Hestenes.Gurine brukte også etternavnet Andersen før hun ble gift.Hun skulle ha vært med til Amerika sammen med Oscar Larsen , men jeg finner henne ikke.Hun bodde i Stavanger.Mannen-Oscar Larsen reiste til USA men vendte ikke tilbake.Kan noen hjelpe meg med å spore ham eller gi meg nyttige tips.Jeg har brukt Ancestry.com men jeg er ikke så dreven i å finne folk i USA. Her er lenke fra Skipslister med Oscar Larsen ombord:LenkeJeg laster opp gif bilde også. Håper noen kan hjelpe meg.Med vennlig hilsenJan Frode Johansen

bilete1628.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Løfter dette tema opp igjen i håp om å få hjelp til å finne ut hvor det ble av Oscar Larsen (Larsson) mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Prøver igjen. Kan noen hjelpe meg å finne denne mannen eller gi meg noen nyttige tips om hvordan jeg kan finne ham? mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.