Gå til innhold
Arkivverket

[#44080] Andreas Johnsen, f 1868 Lindås og kone Elisabet Iversdtr, f. 1865 el. 1866


Gjest Harald Ommang
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Ommang

Hei!Andreas og Elisabet er mine oldeforeldre. Deres datter Gunhild Lovise Andreasdtr (Lund) f. 05.05.1899 var min mormor.Jeg finner disse i Klokkerbok for Gulen 1884-1907, samt i 1900-tellingen her. Lenke Ellers har ikke jeg klart å finne spor foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ser Elisabeth er födt i Gulen, da er det vel Lisbeth Iversdtr f. 10/9 - 1866 og döpt 4/11 - 1866 av foreldre Iver Iversen Sellevåg og Lucie Hermundsdtr Her er dette paret i 1865: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

På den tiden var det to Lucie Hermundsdtr i Gulen begge födt rundt om 1820,det er Lucie Hermundsdtr Haugland som gifter seg med Iver Iverson Sellevåg: LenkeForeldre: Hermund Joensson Haugland (1788-1846)og Johanne Lassedtr Fram-Brekke (1792)Hermund sine foreldre var: Joen THomasson Haugland og Ragnhild Hermundsdtr (har ikke mer om dem)1. Johanne Lassedtr Fram Brekke (1792)2. Lasse Sjursson Fram-Brekke (1752-1831) 3. Elisabeth Torsdtr Ytre-Brekke 1765-1831 (hennes forfedre har jeg ikke)4. Sjur Olson Wergeland,f.1719,d.1786 5. Haldis Lassedtr Brekke (Födsel og död ukjend)Jeg har 7 generasjoner bakover her for de er og mine forfedre. Litt for mye å kopiere, vil du ha det jeg har så ta kontakt:kellypetit@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg hadde nok forfedrene til Elisabeth Torsdtr og (hadde satt henne opp to ganger!)Undres på om dette bildet kommer opp, har prövd å konvertere det til en gif fil.Ellers har jeg enda 4 og 5 generasjoner videre og en del informasjon.

bilete1637.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.