Gå til innhold
Arkivverket

[#44111] Eriks ättlingar - finns de och var?


Gjest Marianne Westman
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne Westman

Erik Westberg f 1857-07-09 i Torp Medelpad, ogift skomakare utvandrad till Norge 1891. Finns i 1900-telling för Brevik och Kristiania, har hustru Stina f Toresen och barnen Fritz och Sigvart födda 1894 och Emma f 1889.När kom Erik Till Norge första gången, med tanke på barnens födelseår? Vilket år gifte sig Erik och Stina?Finns det ättlingar idag? Vill mycket gärna komma i kontakt med dem. Erik var bror till min makes farmors mor.Vänliga hälsningar Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Westman

HejDet kanske kan stämma. Det kanske inte handlar om tvillingpojkar.Har du något bra tips på hur jag söker i Kongsberg? Var ligger det?Hälsningar Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Nyhus

HeiIfølge Emibas utvandret Erik Westberg fra Torp i Medelmad i Sverige 27/5-1891.Men i og med at datteren Emma er oppført i være født i 1889 har han nok vært i landet før det.Familien er og så ifølge 1900 tellingen baptister unntatt sønnen Fritz. LenkeMarit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Lunde

Hei, jeg har kanskje noen opplysninger. Men siden det dreier seg om nålevende personer vil jeg ikke legge det ut her. Har du en e-mail-adresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Marianne Westman

Hej BjörgOch tack för din hjälp. Du kom in på alldeles rätt spår, och jag har nu etablerat kontakt.Bästa hälsningar Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.