Gå til innhold
Arkivverket

[#44150] Elise Pederdtr, f. 1867 Øvre Skram, Selje ( no Vågsøy) - fleire søsken ?


Gjest Jan Sæthre
 Del

Recommended Posts

Du kan regne med at det er feilskrift. I Aalandsboka under Øvre Skram er Peder Jonsen Horn gift med Anne Monsdtr. Torsangerpoll, noe som stemmer med morens navn. Peder levde til 1918.(I lista står at det skal være et innlegg til, men jeg får det ikke opp?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sæthre

Hei Tor. Takk for svar. Eg hadde ikkje Aalandsboka føre meg no. Finn i den scanna klokkarboka for Sør-Vågsøy at Peder er reg. som død. Der der står det fødestad Horn i Davik. Då er det vel Horn i Kjøldsdalen då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan, her må eg nesten referere frå brukarlista:Her er nemnd sersjant Jørgen Rasmussen Humborstad som hadde skøyte på bruk nr. 1 i 1839, men som ikkje budde her.Jon Olson Horn (Totl.) død 86 å.g. 1833 bygsla bruket 1844 med Jørgen. Jon var gift med Anne Mikkelsdtr Slettevoll, Eid (Stårheim), død 78 å.g. 1869. (Kvifor det står Totland i parentes veit eg ikkje).Neste brukar er Mons Jacobson Torskangerpoll. Han fekk skøyta i 1855 av Mari Jørgensdtr. Humborstad. Kona til Mons var Lisbet Monsdtr. Dei var ikke brukarar.Svigersonen, Peder Jonson Horn, død 90 å.g. 1918 fekk skøyte i 1879, og var gift med Anne Monsdtr., død 65 år gamal i 1892. Ein får tru at han var son til førnemnde Jon Horn.Ut frå dett skulle ein tru at Jon Olson Horn var frå Horn i Kjølsdalen, men eg har ikke funne noko prov på dette så langt. Om du vil kan eg sende ein kopi av sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sæthre

Tor Ja takk, det kan vere fint med ein kopi (jaksae@online.no). Eg har funne ein del linkar i ettertid. Ifølgje DA er John Ols f. 30.01.1802. Far hans Ole bur då på Horn. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcenst.exe?slag=visbase&sidenr=55&filnamn=sogndaap&gardpostnr=175542&merk=175542#ovre>LenkeIfølgje FT 1865 for Sellø bur familien då på Skram Øvre 278. Lenke Peder gifter seg der ute i 1853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen Rasmus. Humborstad var son til Rasmus Simonsen frå Ytredavik som var gift på Humborstad, Bakken 10. mai 1779 med Synneve Jørgensdtr. Humborstad.Jørgen på si side vart gift 8. juli 1815 med Brite Gregoriusdtr. Kjøllesdal, så der er koblinga til garden Kjøllesdal. Jørgen var velstandsmann og åtte eitt bruk i Haus og eitt i Skram i Vågsøy. Jørgen var altså eigar av Skram, men budde på Bakken på Humborstad der han døydde 23 Jan 1855.Kopi av sidene om Skram er undervegs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.