Gå til innhold
Arkivverket

[#44190] P. Julius (Pedersen) Skjærstad - Christiania FT1912 - adressebøker 1910-20?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Peder Julius Pedersen Skjærstad, til dagleg kjend som Julius Skjærstad, var fødd i Kvæfjord i Troms 12.6.1882. Han gifte seg kring 1911, truleg i Christiania(?), med ei Petra, som elles er heilt ukjend. Dei fekk ei dotter i lag:* Aslaug Julie Skjærstad, fødd i Christiania 29.1.1912 (døydde 1997 i Vang, Hedmark)For å freista identifisera denne Petra og eventuelt finna vigsli deira og dåpsstaden for dotteri Aslaug, er det nokon som har tilgjenge til FT1912 for Christiania og/eller adressebøker frå Christiania for perioden 1910-1920 for å sjå kvar denne huslyden budde på den tidi?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit og Odd for flotte og spennande innlegg. Eg er imponert over at du Berit har funne denne fødsli, som eg har leitt etter so lenge!No vert neste skrittet å jakta på vigsli til Julius og Petra samt å finna opphavet hennar.Etter kva eg har forstått, skulle Petra vera frå Hedmarken, men eg er ikkje sikker. Fødselsåret hennar vert oppgjeve til 1886...Nok ein stor takk for kjempebra hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.