Gå til innhold
Arkivverket

[#44191] Josephine (f. Christiania 1879), dotter av Alexander Severson/Christine Thompson


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har fått oppgjeve frå Amerika at:Josephine Leah SEVERSON skal vera fødd i Christiania (Oslo) 16.10.1879 som dotter av:Alexander Severson og Christine Thompson.Heile huslyden skal ha utvandra til Amerika i 1880 og busette seg i Superior, Douglas Co., WI.Desse namni er sikkert nok ''amerikaniserte'', men kanskje det likevel er nokon som dreg kjensel på huslyden og kan hjelpa meg å finna det eksakte norske opphavet?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Bare et forsøk.FS. Alexander Sivertsen (28), far Sivert Syraksen ble gift 23/6 1873 Sømna NO med Kristine Petronelle Thomasdt.(28) far Tomas Jørgensen. FT 1875 [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=174&filnamn=f71814&gardpostnr=254&personpostnr=1825&merk=1825#ovre>LenkeI 1879 på Jollmoen, Gronmo i Somna skal de ha fått datteren Olea Josefine. (Josefine Leah?)Så var det en emigrasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit for ein svært spennande ''freistnad''. Det kan vel ikkje vera stor tvil om at du har funne rette huslyden, so det er tydeleg forskjell i kva folk meiner om kva som er ''nær'' Christiania...!Er det mogeleg å stadfesta fødselsdatoen til Josephine?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.