Gå til innhold
Arkivverket

[#44211] Erick & Karen Peterson frå ''nær'' Christiania utv. 1883 Green Co., WI - opphav?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1900 for York township, Green Co., WI syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~PETERSON, Erick Dec. 1852 Nor Nor Nor farmer em 1883PETERSON, Caroline Aug. 1852 Nor Nor Nor wife em 1883 mar 21 yrs. 6/6 childrenPETERSON, Anna June 1879 Nor Nor Nor dau em 1883PETERSON, Carolina Nov. 1881 Nor Nor Nor dau em 1883PETERSON, Oscar June 1884 WI Nor Nor sonPETERSON, Amelia Jan. 1887 WI Nor Nor dauPETERSON, Peter O. Apr. 1890 WI Nor Nor sonPETERSON, Ella Feb. 1896 WI Nor Nor dau~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Dette nabolaget hadde store innslag av utvandrarar frå Hadeland og Valdres, men er det mogeleg å identifisera dette foreldreparet og opphavet deira? Dotteri Anna eller Andrina skal vera fødd 16.6.1879!? Mori skal ha heitt Karen til førenamn!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Kan dette være paret du søker Lars? Erik Petersen og Karen Pedersdtr. døpte en datter Caroline 01.01.1882 på Norderhov i Buskerud. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan Peter og Rune for spennande innlegg! Eg trur de har funne rett huslyd, so no vert neste skrittet å finna og stadfesta fødselsdatoen til dotteri Andrina samt å finna yrke, nøyaktig bustad og opphavi til foreldri...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Det ble visst problemer med lenken til Tor Arne, så jeg prøver igjen med lenke til lysningen. Erik var født 04.12.1854, far Peter Helgesen. Hun var født 24.08.1854, far Peder Olsen.LenkeMvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Arne Vik

Karen finner vi på Nymoen i 1865 LenkeFS gir følgende barn til Peder Olsen og Kari Gundersdatter:58. ELLEF PEDERSEN - International Genealogical Index / NO Gender: Male Christening: 20 JUN 1858 Norderhov, Buskerud, Norway 59. GUNDER PEDERSEN - International Genealogical Index / NO Gender: Male Christening: 29 JUL 1855 Lunder, Buskerud, Norway 60. OLE PEDERSEN - International Genealogical Index / NO Gender: Male Christening: 09 MAY 1850 Lunder, Buskerud, Norway 61. KAREN PEDERSEN - International Genealogical Index / NO Gender: Female Christening: 22 OCT 1852 Lunder, Buskerud, Norway 62. INGER PEDERSEN - International Genealogical Index / NO Gender: Female Christening: 09 MAY 1873 Lunder, Buskerud, Norway 63. ANDREAS PEDERSEN - International Genealogical Index / NO Gender: Male Christening: 06 SEP 1868 Norderhov, Buskerud, Norway 64. ANDREAS PEDERSEN - International Genealogical Index / NO Gender: Male Christening: 06 SEP 1868 Lunder, Buskerud, Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Peter Helgesen & Anne Eriksdr har i tillegg til Erik disse barna:Ole døpt 17 NOV 1849 Norderhov, BuskerudTorger døpt 05 APR 1855 Lunder, BuskerudTorger døpt 21 OCT 1860 Norderhov, BuskerudMarte døpt 11 OCT 1863 Norderhov, BuskerudRagnild døpt 25 OCT 1857 Norderhov, BuskerudTorger Peters. emigrerte 08.04.1881 [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=11&filnamn=emikra1&gardpostnr=28704&merk=28704#ovre>LenkeMarthe Peders. emigrerte 12.05.1882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Bare som en tilleggsopplysning; ved dåpen til Marte Lenke så kaller faren seg for Peter Helgesen Støveren... I FT-1865 så er det en gård i Norderhov som heter Støverentangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Tor Arne og Rune for spennande og overtydande innlegg. Det må vera denne huslyden som er hamna i Green Co., WI, og bortsett ifrå ei stadfesting av fødselsdatoen til Andrea ''Annie'', har eg fått alle dei opplysningane som eg treng.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk ogso til Jan Peter, som eg gløymde i føregåande innlegg! Nymoen ser ut til å liggja i nærleiken av Tranby på Sokna, medan heimstaden til Erik vel var ein plass under Gardhammer(?), nærare Veme.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorleif Solberg

Fra Lunder kjørkebok. Andrea f.16/7, dpt 28/9-1879. Foreldre: Ind. arb. Erik Petersen Støverntangen på Kittilsby og h. Karen Pedersdatter. Bopel: Kittilsby. Karoline, f.13/11-1881, dpt.1/1-1882. Foreldre: Ind. Erik Petersen Sessrudeie og h. Karen Petersdatter (!). Bopel: Sessrudeie. Vennlig helsing til ein flittig og dyktig bygdebokskrivar, Thorleif.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Thorleif for nyttige og spennande opplysningar; då er med andre ord fødselsdatoen ti Andrea frå Amerika ein månad feil!Ogso ein stor takk til Thorleif for hyggeleg ord, som eg alltid set pris på å høyra. Eg gjer jo berre so godt eg kan og lyt dela mykje av æra med dei mange dugelege bidragsytarane i Digitalarkivet!Med venleg hesing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.