Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Harald Ommang

[#44217] Noen etterkommere etter Franz Charles Sigvaldsen f. 17.4.1904 i Bergen ?

Recommended Posts

Gjest Harald Ommang

Foreldre Sigvald Johannesen f. ca. 1977, Anna Marie Henriksen f. 1873. De er listet som ugift. Dette ifølge ministerialbok for Fødselsstiftelsen i Bergen.Franz var min morfar. Franz var gift med min mormor Gunhild Lovise Lund, f. 05.05.1899. De ble skilt etter noen år, av for meg ukjente grunner. Min mormor giftet seg i hvert fall senere opp igjen med en Bastiansen, men ble tidlig enke. Hun ble nesten 100 år.De bodde i Stavanger da min mor Else ble født i 1928.Min onkel, Asbjørn Erling Sigvaldsen. f. 1923, flyttet til Oregon, USA og døde der i 1993. Han hadde etter sigende noe kontakt med sin far i en periode. Frans hadde flyttet til Oslo, giftet seg, og fått en del barn. Hadde vært interessant å vite mer om den delen av familien, både framover og bakover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald Ommang

Hei!Står helt fast på denne. Ingen som har noe?Harald

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald Ommang

Hei!Har jaktet hist og her, uten å finne noe mer ut om Frans/Frantz.Noen der ute som har noe Sigvaldsen i slekten?Harald

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Agnar Fitjar

Hvis han bodde i Oslo er det vel mulig å finne hvor han bodde i adressebok eller telefonkatalog ? Noen gamle naboer kan kjenne familien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig Håklev

Prøv med en telefon til Folkeregisteret i Stavanger.Han burde finnes i ett landsomfattende søk.Du har jo eksakt f.dato/år og er nær familie.Det er vanligvis 60 års klausul på dette Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.