Gå til innhold
Arkivverket

[#44217] Noen etterkommere etter Franz Charles Sigvaldsen f. 17.4.1904 i Bergen ?


Gjest Harald Ommang
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Ommang

Foreldre Sigvald Johannesen f. ca. 1977, Anna Marie Henriksen f. 1873. De er listet som ugift. Dette ifølge ministerialbok for Fødselsstiftelsen i Bergen.Franz var min morfar. Franz var gift med min mormor Gunhild Lovise Lund, f. 05.05.1899. De ble skilt etter noen år, av for meg ukjente grunner. Min mormor giftet seg i hvert fall senere opp igjen med en Bastiansen, men ble tidlig enke. Hun ble nesten 100 år.De bodde i Stavanger da min mor Else ble født i 1928.Min onkel, Asbjørn Erling Sigvaldsen. f. 1923, flyttet til Oregon, USA og døde der i 1993. Han hadde etter sigende noe kontakt med sin far i en periode. Frans hadde flyttet til Oslo, giftet seg, og fått en del barn. Hadde vært interessant å vite mer om den delen av familien, både framover og bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...
Gjest Harald Ommang

Hei!Har jaktet hist og her, uten å finne noe mer ut om Frans/Frantz.Noen der ute som har noe Sigvaldsen i slekten?Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Hvis han bodde i Oslo er det vel mulig å finne hvor han bodde i adressebok eller telefonkatalog ? Noen gamle naboer kan kjenne familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Prøv med en telefon til Folkeregisteret i Stavanger.Han burde finnes i ett landsomfattende søk.Du har jo eksakt f.dato/år og er nær familie.Det er vanligvis 60 års klausul på dette Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.