Gå til innhold
Arkivverket

[#44220] Marianne Johannessen f: Andersen 1838 i Nordland


Gjest Bente Dyrstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente Dyrstad

HejJeg er nået frem til at Bernt Johannesen født 1827 gifter sig 2 gang med Marianne Andersen datter af Anders Jacobsen fra Nordland født ca 1838. vielsen er den 3 jan. 1865 i Tromsø jeg har fundet parret i FT 1865 men ikke i 1875 eller senere.kan nogen hjælpe mig videre herfra.v/h Bente Dyrstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vel dåpen til MarianneIndividual Record FamilySearch™ Vital Records Index Norway Mariana Sex: FEvent(s): Birth: 06 Jun 1835 Place: Christening: 09 Aug 1835 Place: Hemnes, Nordland, NorwayParents: Father: Anders JACOBSEN Mother: Marit JENSDRSource Information: Batch Number: C427512 Source Dates: 1826 - 1841 Film or Fiche Number: 125105 Collection Details: Mo; Den Norske Kirkeog foreldrene her i Mo i 1865 LenkeOdd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Dyrstad

Tak til Berit og OddJeg har fundet Mariana konfirmeret i Mo/Nord-Rananu mangler jeg blot at finde hende måske gift igen eller hendes død.hilsen Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest Bente Dyrstad

HejsaEfter at være gået i stå med denne familie, tror jeg der er et gennembrud. Skulle denne Marianne være minLenkei så fald hvem er så den Sørensen hun bliver gift med og hvor og hvornår.Jeg faldt over navnet da jeg tror det er hende der står som fadder ved sit barnebarns dåb i Horten i 1892.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.