Gå til innhold
Arkivverket

[#44284] Feil i Kart over geistleg inndeling 1922 ?


Gjest Geir Thorud
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Thorud

Jeg forsøker å bruke Kart over geistleg inndeling 1922. Søker på Borre og får opp en linje for kirka og en for prestegjeldet. Når jeg klikker på et av forstørrelsesglassene får jeg i IE (7 beta) 'Error on page'. I Firefox får jeg Error, og feil ved kjøring av javascript - kart not defined. I Opera skjer det ingen ting når jeg klikker på forstørrelsesglasset.Javascript fungerer ellers ok på min maskin, så da er det vel kanskje en feil på sida? Jeg finner ingen funksjon 'kart' i scriptkoden på sida, men kan ha oversett noe i en meget sen nattetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Ojda, det skal vi få rettet. Takk for melding.Etter at vi flyttet debattfora over på en annen server, har det hendt at lenkene på de horisontale linjene ikke virker på samme måte på de ulike serverne. Klikker du deg inn i Databaseveljaren fra debattene og klikker på Nyttige lenker derfra, vil det virke fint.Merk forøvrig at kartdatabasen også finnes sammen med de andre databasene. Søk etter kart i Databaseveljaren eller velg Kart i nedtrekksmenyen for Kjeldekategori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.