Gå til innhold
Arkivverket

[#44311] Gina Enersdatter ( evt. Einarsdatter ), f. i Nordre Osen, Trysil, 02.06. 1879.


Gjest Thorbjørn Granlund.
 Del

Recommended Posts

Gjest Thorbjørn Granlund.

Hei. Er det noen som er flinke til å søke etter alle kunstens regler på internett ? Jeg leter etter en person ved navn Gina Enersdatter ( f. Søberg ), Nordre Osen, 02.06. 1879. Det eneste jeg har fått av opplysninger om henne, er at hun ble gift like ved Oslo, og skulle være død, ikke så lenge etter giftemålet.Jeg har prøvd meg på 1900- tellingen, men uten hell. Er takknemlig om noen klarer å finne henne i 1900, hvis hun levde da. Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Johnsen

Finner en Gina Enersdatter som gifter seg med en Ole Olsen 26.12.1885? Kan det være henne?Finner det aktuelle giftemålet her:[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?urnread_imagesize=full&info=ingen&hode=nei&show=68&uid=12124&js=j>LenkeSøkte først på familySearch, men får ikke den linken til å fungere helt. Søkte på Gina Enersdatter og da kom det opp med engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Johnsen

Tror jeg har funnet din Gina, her omtalt som Gina Olsen, født Halvorsen. Har funnet henne død 22.10.1886. Denne Ginaen er også gift med en Ole Olsen. Hun er født på Norde Oset Annex (kanskje Aamot prestegjeld). Er ikke så god på å tyde alt i disse gamle skriftene.LenkeMvh. Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Johnsen

Oj. ser at linkene alt er blitt foreldret... Virket jo i sted. Første linken i innlegg 2 er fra Vestre Aker klokkerbok (i Oslo) 1871-1901 side 130-131. Prøver en ny lenke også.[url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20060301030358.jpg&siz=full>LenkeLenken i innlegg 3, (dødsfallet) er fra Vestre Aker Minesteralbok 1886-1904 side 132.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund.

Hei. Tusen takk for god hjelp. Dette var nok absolutt blink. Det som er synd, er at den hun ble gift med er så anonym. Det er ikke så mye å gå ut fra når du bare har Ole Olsen, f. 1874. Nå var det nok ikke så mange av dem som het Ole Olsen, og var født i 1874, og jeg har prøvd å søke på noen av dem, men det er nok vanskelig. Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.