Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Helge R. Næss

[#44312] Fotograferingsfeil ?

Recommended Posts

Gjest Helge R. Næss

Se Aker kirkebok vielser - 1789 - 1790:Scannet side 237 17/4-1789 - nederste halvside mangler ?Scannet side 241 - 1790 - det samme, men her kan det vaere at dette var slutten paa innfoerslene i den boka ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Helge R. Naess

Hilsen og takk til Mette. Jeg burde ha ventet noen dager, for dette 'data-trollet' vaart lager ofte uforklarlig trouble, men et par dager senere er plutselig alt iorden igjen. Faktisk - naa vises fulle sider og hvorfor det ikke vistes forrige dagen forstaar jeg ikke. London-hilsen fra Helge Naess

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Sulesund

Disse halve sidene tror jeg har med egen leser å gjøre, hadde samme problem i sommer. Når jeg klikker på deres lenker over kommer hele sidene opp. mvh Marianne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Per Håkon Christiansen

Prøv å trykke på det grønne oppfriskningssymbolet ('oppdater') t.v. for Home så pleier det å rette seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Helge R. Naess

Mange takk for gode forslag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.