Gå til innhold
Arkivverket

[#44315] Skoger i Vestfold: Inga Torkildsen (Rødskog) f. 1871


Gjest Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Hei!Inga Torkildsen emigrerte til U.S.A. i 1894, og gifta seg i Marinette, Wisconsin i 1898 med Ed Davis, også kjend som Ivar Kolbeinson Haugland, frå Flekke, Fjaler, Sogn og Fjordane. Sjå tema [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=43437&sok=inga&startnr=&antall=&spraak=&nr=8&antinnlegg=2#anker>LenkeDå ho emigrerte vart det opplyst at ho kom frå 'Røken', men eg finn henne ikkje der. Derimot har eg funne ei mogeleg Inga i kyrkjebok frå Skoger, Vestfold:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Hei!Det finnes en bygdebok for Skoger (1931), men den er særdeles sparsom når det gjelder opplysninger om leilendinger, husmenn og arbeidsfolk. Jeg tittet litt under gnr 10 Nordre Skogen, som gjerne er kalt Rødskogen til forskjell fra Gulskogen.Videre er den eneste Johan Torkildsen jeg finner i ft 1865 jordeiende (eg. skogeiende) og nevnt under Imjelt, men dette later ikke til å være den du søker.Nå er det nevnt en Amund Torkildsen blant fadderne til Inga, kanskje dette kan være en bror av Johan?mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arthur Peterson

Please pardon my intrusion.I am curious whether the Skoger in Vestfold is the same Skoger as in Buskerud?Also, would the bygdebok for Skoger (1931) include both Skoger in Vestfold and Buskerud?I am looking for a certain family that has baffled many for years.Thanks for any help. Art Peterson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Here you have Inga Torkildsen emigratede in 1894 from Christiania. LenkeI 1884 it was a Inga Charlotte Torkildsen 22 years of age from Drammen that emigrated from Christiania.The 1. Inga lived in Røyken in 1894, but she might have been born in Skoger, Vestfold.Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

I forgot to mention that Inga was born in August 1871, according to the 1900 census. Ivar (Ed Davis) was born June 12th 1872. This means that the Inga from 1884 is not the correct one. I am quite sure that the Inga from 1894 is the one who married Ivar in 1898. I have not found her moving from Røyken (utflytte). Can we be sure the info. from the emigrant list is correct?I believe that Røyken originally was in Vestfold, but has been merged with

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Arthur Peterson:In order to sum it up for you. At January 1st 1964 Skoger parish, formerly a part of Vestfold county, became at part of the City of Drammen. Hence the whole parish became a part of a different county, namely Buskerud county. The borders of Buskerud county were hereby 'pushed' several miles southwards.As Torbjørn states, Røyken has nothing to do with this change of counties.The 'bygdebok'; Anton B. Rustad: 'Skogerboken' (Drammen, 1931), never deals with Buskerud (to early), but bescribes clearly how the underlying parts of 'Strømsgodset' embraces (so to speak ) Strømsø. Strømsø is the one part of the City of Drammen situated at the riverbank belonging to the 'Vestfold-side' of the river.My suggestion, is for you to publish your separate query, about this 'certain family that has baffled many for years', but please do so creating a new debate at this very same site.Best regards,Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Arthur Peterson:I was a bit hasty earlier, which caused a couple of misspellings:Corrections:'became at part of the City of Drammen', read as: 'became _a_ part of the City of Drammen'and: 'but bescribes clearly how the underlying parts of 'Strømsgodset'', read as:'but _d_escribes clearly how the underlying 'Strømsgodset'' etcAre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arthur Peterson

AreAgain, pardon for the intrusion but this has been very helpful.The family has been listed in both Roots Web and on this cite without finding a match. In fact, two possibilities have been proven wrong. There was the dilemma. Those were the only possibilites. Your response tells me I need to look in Stromso and Stromgodset church records (microfilm and internet ) in the proper time period. Many thanks. Art Peterson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Eg finn m.a. ein Amund Torkildsen i Drammen, utan at eg kjem så mykje lenger med det...Eg har derimot funne følgjande mogelege sysken til Inga: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/customsearchresults.asp?fn1=&ln1=&ffn1=Johan&fln1=Torkildsen&mfn1=Maren&mln1=Andersen&sfn1=&sln1=&ei1=0&td1=&fd1=&j11=&j21=&j31=&j41=&sdz1=&dr1=0&dri1=0&bn1=&sr1=&flmn1=&flen1=&sbn1=&Scn1=&r1=12&rf1=Norway&j1f1=&j2f1=&j3f1=&j4f1=&LDS1=1&r_g1=&p_s_n1=&c_hfn1=&c_hln1=&c_s1=&c_c1=&c_t1=&c_r1=&c_rf1=&c_locf1=&c_nm1=&c_cd1=&LDS=1>LenkeHer er kyrkjeboksider frå1860 (Bragernes): Lenke . (Dette utelukkar vel Imjelt). Høyrde Bragernes til Drammen kommune?1869 (Skoger): LenkeResten av kyrkjebøkene eg treng ligg ikkje på nett, men det ser ut til å vere snakk om same familien. Det ser ut til at dei har flytta frå Skoger til Strømsgodset i 1875. (Var dette same kommune/prestegjeld?)Eg har problem med å tyde skrifta i kyrkjebøkene. Er det 'brugsarbeidsformand' det står, og kva står det om Maren i 1860? Eg ser elles at Amund går igjen som fadder, utan at det hjelper meg så mykje.Eg har også prøvd å finne Thorvald i 1865, utan å lukkast. Det ser rett og slett ikkje ut til at familien er blitt talt med.Thorvald emigrerer i 1881: Lenke og LenkeI FT1900 finn eg ein mogeleg Otto i Skoger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Det var det jeg mente:Oluf Ryg (nettversjonen):67. Jaksland. Udt. ja1kkslann. -- Jacobsland RB. 109 s. 110 s. Jacobßlanndt St. 90 b. Jacobslandt 1578. 1617. Jacobsland 1723.A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Samtidig er det slik at 'Røyken bygd før og nu' (Halden, 1928) i sin omtale av Jaksland (s. 584) er ytterst skrinn i sin omtale av eier og brukere:'1792 Hr. Holst bygsler til Engebret Christophersen. 1838 Christopher Engebretsen. 1865 Hans Pedersen'. Dermed må slektshistorien for Jaksland dannes av de som søker sin familie der.Kanskje det vil bli enklere med Johan T og hans familie?mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Dette var interessante innlegg. Det ser ut til at denne familien har flytta litt rundt om kring, frå Bragernes via Glemmen til Skoger (og Strømsgodset). Både Johan og Maren er iflg. FT1865 fødde i Drammen. Og Maren stammar altså frå Jaksland i Røyken.Dei databasane frå Bragernes var eg ikkje klar over. Her får ein også opp Johan som fadder t.d. hos Amund Torkildsen. I 1865 finn ein familien hans her [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcenst.exe?slag=visbase&sidenr=15&filnamn=f60602&gardpostnr=492&personpostnr=6425&merk=6425#ovre>Lenke og i 1900 her Lenke .Andreas H. Jaxland er fadder for barn til Johan og Maren. I 1869 og 71 er Marthe Andersdtr. fadder. Eg trur eg har funne foreldra til Maren her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Torbjørn:Jagland skal vel være et nylaget navn, etter det jeg har fått med meg. Mulig de har benyttet Jaksland som modell.mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Jeg kom til å tenke på et par detaljer. For å sikre at det er snakk om riktig familie her vil det være naturlig å følge den nevnte Inga Marie, datter av Johan Torkildsen fra dåp i 1871 frem til hun emigrerte i 1894.Jeg har sett litt på konfirmasjonslistene for Bragernes 1885-1887, bare for å oppdage en lakune (i filmingen?) mellom side 98-103 i den aktuelle protokollen (1878-1890 http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_id=3515), nemlig i den mest aktuelle perioden om hun fortsatt var på Bragernes i konfirmasjonsalder ca. 14-15 år gammel.Jeg har også som flyktigst tittet på inn og utflyttede for Bragernes og de samme lister for Røyken, men jeg kan ha oversett henne.Jeg tror vi først burde se om de kan gjenfinnes i ft 1875 kanskje?mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Konfirmasjonen hadde eg gløymt å sjekke. Fann Inga i kyrkjebok for Skoger. LenkeFinn ikkje nokon Otto Torkildsen f. 1875, så då har vel familien flytta igjen rundt 1886-1890. Derimot fann eg ein Otto Johansen f. i 1877, slik at Otto (16) nok er feil person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.