Gå til innhold
Arkivverket

[#44315] Skoger i Vestfold: Inga Torkildsen (Rødskog) f. 1871


Gjest Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Gjest Are S. Gustavsen

Torbjørn:Her har vi giftermålet til Johan Torkildsen og Maren Helene Andreasdatter Jaksland 2. mai 1858: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?show=104&uid=106764&urnread_imagesize=full&hode=nei&ls=1>Lenke Han 32 1/6 år født på ”Bragernæs” og hun 21 år født i ”Røken”. Han sønn av vognmann Torkild Amundsen og hun av gårdmann Andreas Hansen Jaksland.Og dette skal være Johans dåp på Bragernes i 1826:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Jeg får visst ikke lenken til å virke. For ordens skyld Johans dåp 12. mars 1826 og giftermålet 2. mai 1858 er begge fra Bragernes kirkebok.A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Torbjørn Igelkjøn

Eg tenkte at eg kunne komme med litt ny informasjon til de som har hjelpt meg, og for andre interesserte. Eg har funne ut at Ivar, Inga og borna var på besøk i Norge i 1908. I skipslista var Drammen oppgitt som fødestad for Inga. Ein bibliotekar i Modesto (Stanislaus county, California) greidde å leite seg fram til nekrologen etter Inga, som d. i 1936. Ho hadde då brørne Carl og Thorval Thorkelson i Patterson (også det i Stanislaus) og Hilda Johansen i Norge.Torvald er nemnt i (15). Karl finn ein her: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=4&filnamn=emikra1&gardpostnr=84628&merk=84628#ovre>Lenke Hilda finn ein her: Lenke Ved eldste sonen sin dåp står det at ho er fødd Torkildsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Hei Torbjørn!Dette varspennende nytt. Har du tilgang på fotografier av Inga eller noen av de andre i denne familien? Vi begynner nemlig å få nok til å sammenfatte en artikkel om denne kretsen.Og sent 1800-talls stoff om vanlige folk er for tiden mangelvare hos redaksjonen i Genealogen. Jeg har derfor sett for meg muligheten for at publisering av av hva vi har kommet fram til, da det er mye interessant rent metodisk også.mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Eg har eit gammalt 'amerikaalbum' med ein del gamle bilete, m.a. frå Marinette, Wisconsin, der m.a. Ivar og Inga budde før dei slo seg ned i California på slutten av 20-talet. Problemet er at dei fleste bileta er utan namn, og at resten ser ut til å vere namnsette ein generasjon for seint. Me veit at det er iallefall eit bilete med namn som ikkje stemmer.Under eit brurebilete står det 'Ivar Haugland (Ed Davis)'. Dette er sannsynlegvis rett, men ein bør vel vere sikker dersom det skal brukast i ein artikkel. Eg har tenkt å skrive til eit barnebarn som eg har funne adressa til på Ancestry, og så får me vel eventuelt komme tilbake til dette seinare.Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.