Gå til innhold
Arkivverket

[#44337] Hjelp til tyding - Melhus 1853


Gjest Bengt e: Vesthagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bengt E. Vesthagen

Jeg prøver med vedlagt avfotografering.Skulle ikke det gå så finnes siden på: Skanna kyrkjebøker/Melhus/Fødte 1853/Side 10.MVH Bengt

bilete1690.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Ler

Prøver meg på fadderne: Kirsten? Johnsd. Busklein, Andrea Andersd. Kolstad, Karen? Iversd. Ust, John? Andersen Busklein?, Lars Olsen Kolstad, Anders Larsen Lunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bengt E. Vesthagen

Takker hjertligst for hjelpen så langt. Imidlertid skulle jeg gjerne ha fått oppklart hva som står skrevet etter Hans Arents. Karen Andersd... Prøver å legge ved en forstørret utgave av faksimilen i håp om at noen vil prøve seg.MVH Bengt

bilete1735.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

Det svarte jeg på i innlegg 3.Hmdf. UstmyrenModeren indledDet siste leddet om at moderen var indled (introdusert,) går igjen i de fleste innførslene og viser bare at de holdt i hevd en tradisjon som ikke lenger var så vanlig lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.