Gå til innhold
Arkivverket

[#44373] Uekte son, Tor Helgesen?


Gjest Jarle Hauge
 Del

Recommended Posts

Gjest Jarle Hauge

Prøvar å finne 'heile' historia til min tip-oldefar Helge Thorsen Framnes, f.22.02.1837 i Fjeldberg. Har usikker informasjon som seier at han hadde ein son saman med Brite Helgesdatter. Sonen heiter Tor, og er fødd i 1860 i Sjold prestegjeld. Håpar nokon kan bekrefte eller avkrefte denne historia.Mvh Jarle Hauge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

I Sveio II under Framnes står det kun at Helge f.1837 gift på Herløy, Sunnfjord. Kilde Sveio III, side 223, nr. 13 Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

I Skjold I under Grimshaug i Haraldseid står det på side 449, nr. 259 at Brita Helgesdtr. f.1833 g.m Johannes Olson. Brita hadde sønnen Tor f.1860 med Helge Torson Framnes i Sveio. Foreldre til Brita var: Helge Johanneson f.1791 på Haraldseid i Skjold og Brita Olsdtr. f.1802 i Trovåg i Vikebygd, dengang Fjelberg. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Hauge

Tusen takk Johan Arthur. Dette var spennande. Finn Hilge Thorsen som logerende hos bror sin på garden Sundføre, Glette i Skjold i 1865-tellinga. Der finn eg også Bretha Helgesdtr. saman med sonen Thor, på garden Grimshaug. Klarer ikkje å finne bekreftelse på at Helge var gift. Klarer heller ikkje å finne dåpen til Thor i Kyrkjebøkene. Mvh Jarle Hauge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Under Glette i Sundfør står det kun at Helge Toreson bodde her hos broren. Helge var sjømann. Tysvær V, side 541, nr. 66 Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Hauge

Takk igjen Johan Arthur. Eg ser at eg må lære meg litt om geografien i dette området. I 1875-tellinga for Fjelberg finn eg Tor Helgesen f.1860 i Skjold. Han er tjenestegudt på garden Baslien. Kan dette vere den Tor Helgesen som eg leitar etter? Håpar det er nokon som har litt opplysningar om Helge sitt ekteskap på Herløy og. Mvh Jarle Hauge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det er nok Johannes,bror til Brita Helgesdtr.(mor til Tor) som bor på Baslien i Bjoa (Fjelberg) sammen med Tor i 1875. Dette området hørte senere til Ølen i Hordaland, men er nå en del av Vindafjord kommune og hører til Rogaland. Har prøvd å finne Baslien i Ølen III, men Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Hauge

Hei igjen Johan Arthur og tusen takk. Tor Helgesen er solid plassert i slektstreet og det skal bli spennande å sjå kva som finnst framover og bakover i tid. Mvh Jarle Hauge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jarle Hauge

Har prøvd å finne Tor etter 1875, men får ingen treff der allt stemmer. Eg har brukt bl.a Familysearch. Er det mykje feil i desse databasane? Finn ein Thor Helgesen i skipslistene. Han er oppført med fødestad Stavanger. Kan dette allikevel vere den Tor som eg leitar etter? Er det nokon som har meiningar om dette og/eller eit tips om korleis eg skal søkje vidare. Mvh Jarle Hauge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Jarle Hauge

Eg leitar fremdeles..... I Gardsmatrikkelen frå 1886 for Hordaland finn eg to små eigedomar under Krohnstad i Årstad herred. Her er det ein (eller to) Tor Helgesen som er eigar. Er det nokon som har informasjon om denne Tor Helgesen? Mvh Jarle Hauge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Hauge

Ja...Har sett på denne Thor tidlegare, og lagt han til side som uaktueli, men eg var kanskje litt snar. Eg får sjå kva eg finn i Stavanger.Ser at 5 av barna har fødestad Stavanger frå 1884 til 1893 og i 1900-tellinga hadde kona til Thor midlertidig adresse i Stavanger, så kanskje hennar familie er der.Håpar at nokon har info om denne familien.Tusen takk Birger Mvh Jarle Hauge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Jarle Hauge

Har løyst gåta om Thor Helgesen. Han budde på Baslien i Fjelberg i 1880 og drukna i eit fjellvatn ein gong han var på ein utmarksteig for a slå gras. Hadde håpa å finne ei stor etterslekt, men.....Takk for hjelpa. Mvh Jarle Hauge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.