Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan Frode Johansen

[#44385] Stavanger,Konf.i Domkirken 1903 Karl Johan Emmanuelsen nr.55

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Legger ved en lenke. Hvor i alle dager befinner foreldrene til Karl Johan emmanuelsen og han selv seg i Folketellingen 1900? Dette var merkelig. Kan noen hjelpe? Lenke mvh Jan Frode Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Kanskje litt for seint på kvelden, eller ? Eline Gunnarsdt. i Varhaug ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Er det noen som kan hjelpe meg med mitt spørsmål ? mvh Jan Frode Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Her er innførselen.Hvor i alle dager befinner foreldrene til Karl Johan emmanuelsen og han selv seg i Folketellingen 1900? Mvh Jan Frode Johansen

bilete1701.karl johan emanuelsen.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Jøye meg,så kom ikkre bildet opp heller. Vi prøver på nytt. Det gjelder nr.55 Karl Johan Emmanuelsen m/foreldre Lenke mvh Jan Frode Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Jeg har lett og lett i f.t 1900 uten å finne Karl Johan Emanuelsen og hsans foreldre. Kanskje kan du hjelpe meg å finne dem? mvh Jan Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tor L. Larsen

Farens yrke er vel Styrmand (avkorta), så iallfall han kan ha vært i utenriksfart da. Familien kan for øvrig ha bodd i et prestegjeld som ikke er lagt på Internett. (Se DAs opplysninger om 1900-tellingas mangler.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Takk Tor. Kan noen se på brudgomens fars fulle navn- hva står det etter Anton? Lenke mvh Jan Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tor L. Larsen

Ser mest ut som Mort. ev. Mart., og så Emanuelsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Tusen takk Tor! mvh Jan Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sol Kerry Johannessen

Hei Jan Frode.Den vielsen du har lagt inn lenke til er:Karl Joh. Emanuelsen, matros, Høkergt.13, født 1889 Johannes, Konf. Domkirken 1903.Elen Gurine Gunnarsen Leikvold, fabr. arb. Kalhammaren 32, fødested Hølen Veø 1885, konf. Trefolds 1904. Hans far: stenarb. Anton Mart. Emanuelsen, hennes far arb. Gunnar Kristenss.Leikvold. Forlovere: Jak.Kristoffersen Ø.Dalgt.19-Kristian Karlsen Doksmuget 12.Om du trenger det, håper det hjelper.Hilsen Sol Kerry Johannessen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sol Kerry Johannessen

Forkortelsene som er brukt på navn er nok Mart. Martin. og Jak. Jakob. Glemte å ta de med. Sol Kerry.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.