Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Inger-Lise Bentzen

[#44423] Johanne Mathea´s forfedre

Recommended Posts

Gjest Inger-Lise Bentzen

Jeg leter etter Johanne Mathea´s forfedre. Johanne Mathea er født i 1801, og døpt 23 august 1801 i Land i Oppland. Hennes foreldre (muligens foster-foreldre) er Torsten Hansen og Marthe Pedersdatter Steensrud(eller noe sånt). Dersom noen har mer informasjon, blir jeg veldig glad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Lise Bentzen

Hei! Jeg glemte å skrive at hennes fulle navn var Johanne Mathea Torstensdatter. Beklager denne feilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Stensrud i Fluberg (Land):Lenken går til en Tosten Hansen der. Lenke Litt lenger oppe er en Marte Pedersdatter (nr 68). Johanne Mathea er sannsynligvis født etter folketellingen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Johanne Martea Tostensdatter Steensrud konfirmert 8/10 - 1815, 14 1/4 årFar: Tostens Hansen StensrudMor: Marte Pedersdatter SteensrudDette fant jeg via slektshistorielaget.com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Lise Bentzen

Hei! Tusen takk for linken til DIS Oppland. Det hjalp meg en bit på veien..... Inger-Lise

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.