Gå til innhold
Arkivverket

[#44431] Gjentakelse av navn og adresse.


Gjest Thorbjørn Granlund.
 Del

Recommended Posts

Gjest Thorbjørn Granlund.

Hei. Jeg lurer på hvorfor vi stadig må gjenta navn, adresse og mailadresse, når vi svarer flere ganger på samme innlegg under de vanlige diskusjoner ? Når vi har skrevet inn det en gang, så kan det da vel ikke være nødvendig å skrive det på nytt, hvis det bare har gått en liten stund ? er dette smør på flesk ? Jeg bare spør. Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Harald Jonson

Sett et kryss i boksen for 'Ta vare på namn til seinare bruk' når du skriver innlegg samt unngå å rense opp i 'cookies'.mvh Per Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Og så har det med cookiesinnstillingane hos deg å gjera. Eg brukar cookies for å halda styr på kven du er.Ein cookie er eit dokument som blir lagt på din maskin. I dette tilfellet innheld denne cookien namnet ditt, adressa di og epostadressa. Når du startar opp prograqmmet prøver det å lesa denne cookien. Om det går bra vil namnet ditt koma oppe på sida og du treng ikkje skriva inn desse opplysningane når du lagar eit innlegg. Så langt alt bra. Men du kan ha stilt inn nettlesaren din slik at desse coookiane (eller informasjonskapslane som dei gjerne blir kalla på norsk) ikkje blir lagra i det heile, eller blir sletta når du avsluttar nettlesaren din. Då vil det ikkje vera nokon måte programmet mitt kan identifisera deg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.