Gå til innhold
Arkivverket

[#44448] Jon Bodvarson Keistadstølen (?) på Sunnmøre, f. ca 1720 på Skarstein i Olden


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

Finnes det nokon der ute som er godt kjend på Sunnmøre?I skiftet etter faren Bodvar Jonson på Skarstein i Olden i 1784, er bl.a. sonen Jon Bodvarson nevnt, og han skulle bu på ein gard (eller meir truleg bruk) som heitte 'Keistadstølen', og at dette var ein plass på Sunnmøre. Jon var truleg f. ca 1720.Det fins vel ein gard som heiter Keilstad i Nordalen pr.gj., kan det vere snakk om den?Kan nokon hjelpe meg? I så tilfelle; var han gift? born?Vh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingmar Seth

HeiDer finnst/var ein gard på Lepsøy i Haram kommune som heitte Kjærstadstølen.I farta kan eg ikkje huske nokon Jon Bodvarson her, men det kan eg eventuelt komme tilbake til.Mvh Ingmar Seth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Takk for opplysande svar, Ingmar!Har du anledning til å sjekke opp om det budde ein J.B. på Kjærstadstølen?Vh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.