Gå til innhold
Arkivverket

[#44459] Peter J. Thornton, f. ''Norway'' 1859, utv 1871 -kvar i Noreg kan han vera ifrå?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Peter J. Thornton, frå Amerika oppgjeven å vera fødd i Noreg 4.7.1859, skal ha utvandra i 1871 og busette seg i Sauk Centre, Stearns Co., MN, men døydde i Grand Forks, ND 6.8.1917.Her står eg skikkeleg fast når det gjeld tolkingi av namnet Thornton og lurer på om nokon har gode tips når det gjeld det norske opphavet til denne karen?Eg takkar so mykje på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor L. Larsen

Torsteinsen er ett tenkelig opphav. Av gårdsnavn må også vurderes slike som begynner på Tur. Særlig bør du se på gårdsnr 94 Turtum i Lom. Mvh, Tor L. L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Ketil og Tor for spennande innlegg. Det er nok rett mann du Ketil har funne i 1880, og kanskje Turtum kan vera eit godt alternativ for fødestaden til Peter... Dette må undersøkast noko nærare!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Trass i aktiv leiting står eg framleis fast når det gjeld opphavet til denne Peter J. Thornton i Noreg, so eg gjer eit nytt framstøt med von om at einkvan i Brukarforum dreg kjensel på namnet og kan hjelpa meg vidare...Eg takkar på ny for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Fredly

Hei Lars! Dette er nok ikke til mye hjelp, men her på Smøla var det en Hallvard Sætran f. 1846 som ble gift og bosatt i Great Thornton Street i Hull, England, og som fikk sønnen Jens Thornton f. 1892. Han bosatte seg i Massachusetts og etterslekta hans kaller seg Thornton etter den gaten som Jens ble født i. Kanskje kan denne Peter som du leter etter, ha fått navnet på en lignende måte?Mvh. Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har gleda av å fortelja at dette problemet er løyst! Eg fann at mori og stefaren i FT1900, og med litt bàl fann eg ut at Peter Thornton var son av Ove Trondson Eri i Lærdal og fødd der 18.7.1857. Han utvandra med mori og stefaren i 1870!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.