Gå til innhold
Arkivverket

[#44469] Ragnhild Johansen født 28.08.1879, Modum


Gjest Else Marit Haug Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Else Marit Haug Olsen

Er det noen som har kjenskap til Ragnhild Johansen, Modum hun er født den 28.08.1879 døpt 28.09.1879 Snarum konf 1894 Heggen. Etter konf. finner jeg henne ikke noe mere. Hun har nok flyttet ut av bygda. Ragnhild er tanten til min svigerfar. Jeg håper noen kan hjelpe med å finne hennes etterslekt hvis hun fikk noen. MVH Else Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Marit Haug Olsen

Til Odd Brede Det kan nok være henne, men jeg har ikke funnet disse som gift. Jeg har kun funnet han som død da står det at han er sjømann og bor i Mallinggt. 6, Drammen ingen familie. Han død den 02.07.1940. MVH Else Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Marit Haug Olsen

Tusen takk Alf Thore dette har jeg oversett. Da får jeg fortsette og lete etter når de giftet seg. For da er jeg nesten helt sikker på at det er hun som er gift med Johan Skibrekk født den 10.09.1865. MVH Else Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.