Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Terje E Skrolsvik

[#44493] Lampe til filmkort leser

Recommended Posts

Gjest Terje E Skrolsvik

Noen som vet hvor jeg kan få tak i lampe til en XIDEX international 780? Hadde håpet i få ferdig faddere i KK t o m 1760, men lampen døde rett etter 1758.M v h Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Are S. Gustavsen

Håper det ikke var noen av slekten Lampe eller noen fra Lampeland (nord for Kongsberg) som var årsken til at lampen døde :o)Dette til side, siden du er i Bergen. Den elektriske forretningen i Galleriet (på hjørnet ved konfektbuttikken) fører alle mulige pærer, også slike vanskelige som vi bruker. Ta med deg den gamle til sammenligning. Det finnes også nettsider, hvor du kan få de rimeligere, men da må du være veldig sikker på at spesifikasjonene stemmer. Jeg skal se om jeg kan finne igjen disse sidene og legge de ut.Jeg kan også navngi forretningen, med mindre dette skulle stride mot reglene her på bruket.mvh Are

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

her er en nettside; men jeg har overhodet ikke peilingLenkeMvh Arnfrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

Huff, det var vel denneLenkeFadrene må vi ha på plass, Terje,Hilsen Arnfrid, som jobbet i Fiskernes Bank i 1970...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Terje E Skrolsvik

Kjempetakk til begge. Stikker til byen imorgen og får meg ett par nye pærer.Mvh Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Terje E Skrolsvik

Godt å være igang igjen. Kjøpte de to siste lampene de hadde. Takk for hjelpen. m v h Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

Det er bra, det er jo 16567 døpte i KK fra 1721 til 1760, så det er litt av en jobb...Tusen takk,Mvh Arnfrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive