Gå til innhold
Arkivverket

[#44493] Lampe til filmkort leser


Gjest Terje E Skrolsvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje E Skrolsvik

Noen som vet hvor jeg kan få tak i lampe til en XIDEX international 780? Hadde håpet i få ferdig faddere i KK t o m 1760, men lampen døde rett etter 1758.M v h Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Håper det ikke var noen av slekten Lampe eller noen fra Lampeland (nord for Kongsberg) som var årsken til at lampen døde :o)Dette til side, siden du er i Bergen. Den elektriske forretningen i Galleriet (på hjørnet ved konfektbuttikken) fører alle mulige pærer, også slike vanskelige som vi bruker. Ta med deg den gamle til sammenligning. Det finnes også nettsider, hvor du kan få de rimeligere, men da må du være veldig sikker på at spesifikasjonene stemmer. Jeg skal se om jeg kan finne igjen disse sidene og legge de ut.Jeg kan også navngi forretningen, med mindre dette skulle stride mot reglene her på bruket.mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.