Gå til innhold
Arkivverket

[#44552] Lars Møldrup Edvardson Færøy - til USA?


Gjest Alf Strand
 Del

Recommended Posts

Gjest Alf Strand

Lars Møldrup Edvardson Færøy vart fødd 24/10 1871. Bygdeboka fortel at han reiste til Amerika. Eg har ikkje funne han i emigrantprotokollane. 2. april 1927 er det ein Lovi Edvardsen som reiser frå Bergen. Han har vore heime på besøk i 8 dagar. Kan det vera han? Men kva tid har han i så fall utvandra fyrste gongen? Og kven er han gift med?Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Takk til Gisle. Jau, eg var klar over at søstera var reist til USA 1904. Men Gustav har eg ikkje funne i emigrantprotokollane. Eg kunne forresten ha ein del fleire opplysningar å komma med til den som har laga heimesida du viser til.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Den Lovi Edvardsen du nevner ankom NY med 'Stavangerfjord' den 13. april 1927. Hans adresse var da 77. Worcester Street, Boston, Mass. Hans naturaliseringspapirer var utskrevet i Boston 17. mars 1902.1930-Census, Boston City, Suffolk, Mass., Worcester Str. 77.Lois Edwards, 58, gift 36 år gl., f. i Norge. Naturalisert, Imm. år ukjent. Iron worker.Mary, Wife, 57, f. i Canada av canadiske foreldre. Gift 35 år gl. Imm. 1899. Marys mor og søster bor sammen med dem; Elizabeth Ryan 71 og Elizabeth Ryan 46, begge f. i Canada. De har 8 leieboere.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.