Gå til innhold
Arkivverket

[#44625] Hvor finner Anders Andersen f ca 1860 Lade(Flyttet til Stokksund) død 1934 ?


Gjest Rolf Magne Kirkbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Lurer på om noen har opplysninger på hvor Anders Andersen ble av. Han er en bror av Oline i tema 44608.Han skal ha flyttet til Stokksund og ble gift og fikk 8 barn.Død 1934 Kan noen hjelpe meg å finne ut hvem han ble gift med.han kan jo ha brukt navnet Berg også etter sin far Anders Andersen Berg som var født i Soknedalen i 1822. RMK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg mener at det i det andre temaet er en lenke til Oline og hennes familie i 1865, og der er Anders 10 år gammel. å da blir vel dette dåpen hans øverst på siden Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Her må det vel være noe som er feil. Den Anders jeg fant som har en søster som heter Oline må være feil familie. Deres far kaller seg ikke Berg. Her er foresten denne familien i 1875 [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=71&filnamn=f71660&gardpostnr=1109&personpostnr=7513&merk=7513#ovre>LenkeHer er en Anders Berg i 1875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Hei Det stemmer at det er fra Moegjerdet han kommer så Berg navnet kan være en antakelse fra min side.Det er jeg som har gjort en feil her.Det er hans sønn Johan f 1860 som flyttet til Stokksund Jeg må rette opp spørsmålet mitt.Så det skal stå Johan der i stedet. RMK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.