Gå til innhold
Arkivverket

[#44630] Jon Olsen Stene f 1827 i Holtålen


Gjest Jakob Bjørshol
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Sagflaat

Ettersom du ikke fant noe i kirkeboka 1849 på Ole Andersen tok jeg en kikk i Strinda, Lade og fant denne her: Lenke Ikke lett å lese, men jeg synes det står Ole ???, 70 år og Stene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jakob Bjørshol

Ja alder stemmer, men jeg er ikke sikker på etternavnet. I kirkeboka for Haltdalen 1849 er en Ole Andersen, men han heter Ole Andersen Bagaas og alder stemmer heller ikke (67 år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Sagflaat

Jeg har sett etter begravelse for Lucie Jonsdatter også. Har ikke funnet henne i tidsrommet 1841-1856 Strinda, Lade. Har du noe om henne Jakob?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jakob Bjørshol

Nei jeg har ikke funnet Lucie etter at de flyttet fra Haltdalen i 23/24, men nå har jeg bare 'sett gjennom' kirkebok for Haltdalen. Jeg hadde litt dårlig med tid da jeg hadde boka til disp og det kan hende at jeg overså noe. Boka (mikrofilm) var litt ustrukturert og det var noe minestralebok og noe klokker/kirkesangerbok. Blanding av Singsås og Haltdal. Jeg burde nok brukt noe mere tid slik at jeg i ettertid kunne være sikker på at Ole og Lucie ikke var registrert begravd i Haltdalen. Ole var i hvert fall ikke registrert i 1849.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.