Gå til innhold
Arkivverket

[#44671] Johannes Johannesson, f. Sogndal 1836, flytte til Nordland i 1853 -Skårvåg, Bø?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Johannes Johannesson, fødd 18.10.1836 på Hofslund i Sogndal, son av Johannes Johannesson og Metta Olsdotter, fekk i 1853 attest for å flytta til Nordland. FT1875 for Skårvåg i Bø syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Johannes Johannesen hf g Strandsidder Fiskeri 1839 Sogndals Prg.Karn Kristofersdatter Hans Kone g 1851 Malnæs S. Bø Prgld.Joakim Johannesen Deres Barn Af Forældr. 1873?? BøJensine Johansdatter Deres Barn Af Forældr. 1874 Bø~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Etter dette ser det ut til at parfolket gifte seg i ein ''lakune'' i kyrkjebokserien for Bø, som enno ikkje er skanna, men kanskje er det nokon som sit med bygdebøkene for Bø og som kan stadfesta om dette kan vera den Johannes Johannesson som eg leiter etter?Og i so fall, finst det opplysningar om opphavet til Karn og dato og stad for dødsfalli til Johannes og Karn? Og kor mange born fekk dei?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

I Bø Slekthistorie finnes familien som par nr. 2697. Johannes Johannessen er oppført som født 1836 i Sogndal. Paret gift 1870 (denne kirkeboka er ikke skannet ennå). Konas fulle navn er Karen Kristine Kristoffersdtr., f.1850 i Kvalvika i Malnes sogn. Foreldre: Kristoffer Andr. Taraldsen (1800-1887) og Cesilia Madsia Nilsdtr. Karen er eneste oppføret barn til dette paret. Kristoffer er av Ringkjøp-slekta på morsida og Giæver på farsida. Johannes og Karen er oppført med 2 barn: Joakim Karolius, f.1872 og Matilde Nikoline Jensine, f.1874 d.1963, g. 1897 Jens Johan Eliot Nikolaisen, f. 1879 Steine, BØ, d.1913. Matilde ser ut til å ha brukt Jensine som navn til vanlig. Paret er oppført med 8 barn mellom 1897 og 1913.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Karen Kristoffersdtr. var født 23/8 1850 i Kvalvika. Foreldrene var ikke gifte. Dåp nr.38/1850. Konf. i Malnes kirke 30/9 1866. (Kv.kj. nr 2/1866). Døde 12/6 1878 i Skårvågen av tæring. (Begr. Kv.kj. nr. 10/1878)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Pål for spennande og interessante opplysningar om Johannes Johannesson og huslyden hans! Etter dette kan det vel ikkje vera særleg tvil om at det er ''min'' Johannes som flytte til Skårvåg i Bø, og so vidt eg kan sjå, saknar eg no berre to detaljar:* Nøyaktig vigselsdato for Johannes og Karen (Bø 1870)?* Dato og stad for dødsfallet til Johannes Johannesson (f. Sogndal 1836)?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

I Ft.1900 for Bø finnes 4 Johannes Johannesen. Tre av disse er fra Sogn, 2 f. i Sogndal og en i Leikanger. Går ut fra at 'vår' Johannes er han som er oppført som f. 1839 i Sogndal og er enkemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Pål for nytt avklarande innlegg. Eg har no søkt gjennom dødsfalli i Bø for 1900-1911, men finn ikkje Johannes der, so han må vera avliden etter den tid...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.