Gå til innhold
Arkivverket

[#44675] Pantereg./-bøker Bergen 1775-1820


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Torger Jørgensen med kona Guri Ellefsdotter flytte frå Luster til Bergen i 1770-åri og budde ved dødsfallet hans i 1782 i 19. rode nr. 21.I 1785 gifte ei enkje Guri Ellingsdotter seg att med Johannes Olsen frå Hafslo, og dei busette seg i 19. rode nr. 19 - budde der til minst 1815.Eg TRUR det er same Guri me talar om, men er det mogeleg å få greie på kva pantebøkene fortel om desse to nabohusi i perioden 1775 til 1820?Og kva er adressen til 9. rode nr. 19 (huset manglar i rodenummeroversikti)?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg seier meg lei for at eg i vanvare har skrive feil rodenummer. Det skal sjølvsagt vera 9. rode nr. 19 og 9. rode nr. 21!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Panteregisteret gir ikke gode holdepunkter. Johannes Olsen står som eier av 9. rode nr. 19, som ifølge branntaksten lå ved Halvkandebakken, og som seinere skal være lik Vestre Muralmenning 1B.Branntaksten 1787 viser at Johannes Olsen satt med et lite hus verdsatt til 10-20 dalere. I den forrige branntakstprotokollen (1778) var eieren av dette huset Kierulf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.