Gå til innhold
Arkivverket

[#44683] Sofie Marie (Nielsd)? f. 1866 i Kragerø


Gjest Lisbeth Randa
 Del

Recommended Posts

Gjest Lisbeth Randa

Leter etter foreldre til Marie Sofie f.i 1866 i Kragerø. Finner ei på skanna kirkebok. komf.1880, med Johan Peter Nielsen som far, og Karen Gurine Olsd som mor. I 1900 tellinga bor hun i Oslo og er gift, og resten kjenner vi til, men hennes opphav er ukjent.På samme adresse i Oslo bor ant. hennes halvbror ole Nicolai Nilsen f. i 1868 i Kragerø. han blir komf. i 1882, med samme far som Sofie Marie, men ikke samme mor. Denne faren er vanskelig å finne. har lett flere steder men finner han ikke. Mvh Lisbeth Randa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiJeg fant kanskje en kandidat i Kragerø FT 1865, men det blir jo bare gjetning. Synd at ikke kirkebok for Kragerø er scannet slik at du kunne sett dåpen. LenkeMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg ble så ivrig at jeg helt glemte å spørre om Marie Sofie ble gift Ljungblad ? Det er jo ganske viktig her, for det er Karl Gustav Ljungblad og hans kone Sofie Marie og deres sønn jeg har lett etter.Om det ikke er Ljungblad må du bare glemme det jeg har lagt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Randa

Hei! Jo det er riktig at Marie Sofie ble gift Ljungblad, men problemet er jo at kirkeboka ikke er tilgjengelig for hennes fødsel eller dåp. Det merkelige er at jeg heller ikke finner hennes far i 1865 tellinga. Det mest sannsynlige er at moren hennes døde i barsel, og faren hennes giftet seg om igjen.Mvh Lisbeth Randa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.