Gå til innhold
Arkivverket

[#44693] Oppslag i adressebøker for Oslo etter 1901. Trenger hjelp. Hegdehaugsveien 9


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Ved folketellingen i 1900 bor Carl Johan Nagel f. 1836 og hustru Laura Augusta f. Olsdtr. 1838 i Hegdehaugsveien 9. Jeg prøver å finne ut når de døde, men for å slippe å lete gjennom utallige sider i de skannede kirkebøkene, kunne det ha vært til stor nytte å vite hvor lenge de var nevnt i adressebøkene.Så dersom noen har tilgang til adressebøkene og lyst til å hjelpe, vil jeg sette stor pris på det. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Takk Vigdis for lenken. Jeg hadde mistanke om at det var Trefoldighetskirken de hørte til, men jeg tenkte at siden jeg ikke vet når de døde, kunne det vært greit å vite om familien var nevnt i adressebøkene. Det er atskillige sider å bla gjennom fra 1900, når man ikke har dødsår på noen av dem. Håper derfor at noen med tilgang til adressebøker kan sjekke om familien ble boende i Hægdehaugsveien, og eventuelt hvor lenge. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Takk for hjelpen Carsten.Jeg får vel begynne å lete gjennom kirkebøkene i håp om å finne dødsfallene. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.