Gå til innhold
Arkivverket

[#44712] indekseringsfeil i database


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Det gjelder Brukerforum, debatt 44683, innlegg 3 med lenke til kirkebok for Sagene i Oslo. Alt var fint da jeg la inn helt riktig utført lenke til kirkeboka. I dag sto det bl.a. : error kb_0013 feil i indekseringsdatabasen. Vennligst rapporter feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Vangli

Hei Berit. Du har lagt inn den midlertidige lenken som bare vil være aktiv 30 minutter etter siste bruk av utvalget, se brukerveiledningen. Bruk heller de permanente linkene som du får fram ved å vise bildeinforamsjonen på bildevisningssidene.(Utvalget som gjøres lagres i hurtigminnet på serveren med midlertidige lenker for alle bildene i utvalget for å gjøre blaingen så rask som mulig. Den permanente sidelenken regenererer hele utvalget og en vil da kunne bla fram og tilbake igjen.)Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hei Bent. Jeg er helt klar over det med permanente lenker og bruker kun permanent sidelenke. Det mener jeg ganske bestemt at jeg også gjorde denne gangen, og at den lå der lenger enn 30 min.Vi får se for nå har jeg lagt den inn på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.