Gå til innhold
Arkivverket

[#44726] Skifter i Nordhordland - Lindås


Gjest Ole G Taraldset
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole G Taraldset

Jeg er interessert i navnene fra dette skiftet i Lindås 91b D5 1851-1857Skiftet er etter Knut Olai Evje Sundsbø 1818-ca 1851.Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet er sluttet 19. april 1852 og nevner enken Elen Johnsdatter, men siden gjelden var like stor som formuen er det ikke nevnt flere arvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Karlsen

Du vet det vel kanskje, men han het Knud Olai Evje Grønning. Faren het Gabriel. Gift 29/5-1838 med Elen Serene Johnsdatter (1813-1893). De hadde i hvertfall barna: Gabriel 1838, Alette Mathilde 1839, Johan Evje 1841, Assele 1842, Martha 1844, Elen 1846, Olai ca. 1847 og Petter Olai 1848.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Karlsen

Hei igjen, Olai er antagelig den samme som Petter Olai (Olai brukt i FT 1865), jeg finner i hvertfall ingen døpt med dette nevnt i aktuelle tidsrom.Du finner dem (Knud og Elen) også blant innflyttere til Lindås i 1838.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole G Taraldset

Hei,Jeg tror det kan bli en del utveksling av informasjon om Grønning/Sundsbø-slekten på Lindås, så kanskje det er greiest om vi tar det via e-mailadresse/event telefon ?mvh Ole G ogtarald@online.no 55310083.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.