Gå til innhold
Arkivverket

[#44783] Christopher Pederson Fallebø i Gulen, fødd kring 1728 - kvar kom no han ifrå?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har eit notat som fortel at:Christopher Pederson Fallebø i Gulen, fødd kring 1728, gifte seg i 1755 med ei enkje Kari Knutsdotter med opphavet sitt på Vatne i Gulen, fødd der kring 1717. Christopher døydde i 1801 og let etter seg ei dotter Helga, fødd 1755.Er det nokon som kjenner opphavet til denne Christopher? Eg veit han hadde to søsken i Hafslo:* Nils Pederson Neset (Veitastrondi), fødd kring 1731, og* Helga Pedersdotter (gift med husmann Sjur Nilsson i Botnen under Hillestad), fødd kring 1734.Ein ''uplasserbar'' Peder Nilsson døydde på Neset i Hafslo i 1782, 103 år gamal. Denne mannen budde IKKJE i Indre Sogn i 1701 og KAN vera far til desse søskeni, men kvar var dei ifrå? Det var på den tidi ein del ''trafikk'' mellom Veitastrondi og Fjærland. Var dei kan henda derifrå? Eller var dette ein huslyd som flytte ''motsett'', frå Ytre til Indre Sogn?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Med nytt år, blanke ark og nye fargestifter, vil eg gjerne få trekka fram att dette problemet frå førjulsstridi, som framleis står like uløyst.Kan henda er det no einkvan som dreg kjensel på desse folki og kan bidra med tips?Hjarteleg takk på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det vil si at denne Nils Pedersen burde være rundt om 20 år i 1701.Har du sjekket kandidatene som finnes i 1701? En fra Innvik, litt langt unna: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=1701nba&gardpostnr=8729&personpostnr=8729#nedre>LenkeEn fra Förde: LenkeEn fra Bårlaug/Leikanger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg freister påny i kveld å blåsa lite vetta støv av dette problemet, som framleis står heilt uløyst...Kanskje einkvan med lokal kunnskap i Gulen kan bidra med noko meir?Eg lever framleis i voni...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

I bygebok for Gulen finner jeg Christopher som sønn av Per Rasmusson Glavær f 1641 og hans andre kone Marthe Olsdatter S. Høyvik, gift 27.12.1707.vennlig hilsen Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grete for spennande innlegg. Men vert ikkje Christopher frå Glavær litt i eldste laget? Broren Nils skal vera fødd kring 1731...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

LarsDette står i BB, og må nok sjekkes nærmere: Pers første kone var ukjent, de fikk 5 barn. Per giftet seg 2 gang 27.12.1707 med Marthe Olsdatter Høyvik. Begge levde i 1715. Men 07.07.1727 giftet Per seg med Marte Johannesdatter Straume. Per døde sannsynligvis i 1727. Marthe J. giftet seg så 11.07.1728 med Sjur Jonsson Ånneland f 1691. Per fikk i 2 ekteskap barna Kari (g med Hans Sakrisson Hille), Kristen, Sigrid og Christopher g 4 juli 1755 med Kari Knutsd Fallebø. Ingen barn i 3 ekteskap. Men: det står TROLIG fikk han disse barna i 2 ekteskap. Navnene Nils og Helga er jo ikke her... Er dette rette Christopher, så kan han være født 1726-27 og da i Pers tredje ekteskap. Jeg har også sett gårdsnavnet Rød knyttet til Christopher, men finner ingen Per/Peder der.vennlig hilsen Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grete for nye spennande innlegg.So vidt eg kan tolka dette, kan ''min'' Christopher Pederson, som er han som budde på Fallebø, IKKJE vera frå Glavær, og orsaki er denne: Kjelda for opplysningane mine er skiftet etter Nils Pederson frå 1786, og der er berre nemnde dei to søskeni, Christopher Pederson på Fallebø og Helga Pedersdotter gift i Hafslo. Fødselsåri for dei tre søskeni synest vera:* Christopher kring 1728* Nils kring 1731* Helga kring 1734''Logisk'' sett burde denne huslyden ha opphavet sitt i Hafslo, men sjølv om kyrkjebøkene frå den tidi er mangelfulle, er det tross alt påfallande at INGEN av dei tre borni er innskrivne som døypte der! So, eg trur framleis at dei må vera komne til Hafslo frå ein annan stad, men KVAR?Eg står med andre ord framleis ''bom fast'' når det gjeld opphavet til desse søskeni...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

Et skudd i blinde: kan Marte Johannesdatter blitt tidlig enke etter Sjur Jonson, og giftet seg med en ny Per/Peder? Vet du navnet på moren til Christopher, Nils og Helga? Kan Nils og Helga være halvsøsken til C.?vennlig hilsen Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

Mulig kandidat?:År 1732 Kyrkje Fødselsdato 26.11.1732 Dåpsdato .. Førenamn Christopher Etternamn Peders. Ekte (e) - uekte (u) e Far Peder Far's bustad PrestegardMerknad Frå Gaupne, døypt i Hafslo pr.gj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.