Gå til innhold
Arkivverket

[#44795] Mannsverk i Sognal - fire brør fødde 1850-1863 - kvar vart det av dei, mon tru?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Nils Johannesson Mannsverk (1820-1887) og kona Maria Ellingsdotter (Vatlestad) (1820-1890) fekk m.a. fire søner, som let til å vera ''sporlaust'' borte:* Johannes Nilsson, fødd i Sogndal 5.4.1850* Elling Nilsson, fødd i Sogndal 3.4.1855* Ole Nilsson, fødd i Sogndal 24.12.1860* Hans Nilsson, fødd i Sogndal 9.3.1863Er det nokon med lokal kunnskap som kan bidra med opplysningar om ein eller fleire av desse brørne?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Ja, Helga. Ser man f. eks. på denne Hermund Larsen på Mannsverk i 1865 Lenke så tror jeg at det er samme mann som fnnes som skredder bosatt på Raunehaug i 1900. Dette kan vel tyde på en forbindelse Mannsverk/Raunehaug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannes Haugen

Johannes Nilsson Raunehaug d. ugift 9.12.1925Elling Nilsson Raunehaug utv. Am 1881Hans Nilsson Raunehaug flytt til BergenOle Nilson Raunehaug d.17.1.1866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg er heilt lamslegen over dei mange og spennande innleggi som er komne på mindre enn to timer som svar på spørsmålet mitt om brørne frå Mannsverk! Hjarteleg takk til Arne, Helga, Johannes og Rune for fantastisk ''teamwork''!Eg var ikkje kjend med at Raunehaug/Rognehaug var ein ''parsell'' av Mannsverk og at denne huslyden skreiv seg for Raunehaug/Rognehaug. Då er det ikkje so underleg at eg ikkje fann dei nokon stad...! No er so å seia alt kome på plass, t.o.m. frå Amerika, der eg ser at Elling Raunehaug(h) og Anna M. Eide gifte seg i Webster Co., IA 11.9.1889!Nok ein stor takk for framifrå hjelp!Eg har ingen fleire spørsmål om denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.