Gå til innhold
Arkivverket

[#44799] Ingeborg Jonsdstr. Fet, ( Wife of Christ Erickson) utvandra 1881.


Gjest Magnar Hjelmeland
 Del

Recommended Posts

Gjest Magnar Hjelmeland

Ingeborg Jonsdtr. Fet utvandra frå Kvinnherad 1881 saman med ei eg trur er dottera, Britha, 21 år. Ingeborg er gravlagd i Kvinherred Cemetery, Olive Twp, Clinton Co, Iowa. På støtta hennar står det( Ingeborg Johnson Fet, b 1. sept. 1829 d 1. July 1901. Wife of Christ Erickson. Har nokon tilgang til 1890 eller 1900 folketelling, her bør vel ekteparet visa. Brita er intresann, ho har ingen oppnemd far. Det var heller ikkje plass til henne i Bygdeboka Kv. 3. Mvh. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Census 1890 er tapt i brann.Census 1900: i Orange township i Clinton county i Iowa finner jeg følgende norskfødte ekteparet, som innvandret 1882 - vært gifte i 20 år:Chris Erickson f. sept. 1849 - 50 år.Ingabah Erickson f. sept 1839 - 40 år.Ingabah har født null barn.Som du ser er det till tull med alder her. Men det er nok ditt par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei, JonDet kan nok vera henne ja, har no fortsatt mistanke om at Brita var hennes barn. fann ei Brita i nabolaget i 1865 folketelling som då var 5 år. Ho var satt bort, denne hadde heller ikkje oppgitt far. I alle tilfelle, nokon må ha kosta gravstøtta til Ingeborg.Knskje begge var i frå Kvinnherad. Tusen takk Jon. mvh, Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Magnar Hjelmeland

Prøver litt meir. Orange Twp. er nok mitt i smøauga for Ingeborg til å vera samman med sambygdingar. Så var det denne Brita på 21 år som og reiste ut og eg har meint var dottera. Ingeborg har kanskje sitt på det tørre nåtr ho seier ingen barn i 1900 FT. Det var og ein Samson Ludviksen, 17 år som reiste saman, han var frå same garden, kanskje det var han og Brita som var saman. Samson hadde onklar i Palo Alto, Ia. i alle fall i 1895. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Prøver litt meir. Orange Twp. er nok mitt i smøauga for Ingeborg til å vera samman med sambygdingar. Så var det denne Brita på 21 år som og reiste ut og eg har meint var dottera. Ingeborg har kanskje sitt på det tørre nåtr ho seier ingen barn i 1900 FT. Det var og ein Samson Ludviksen, 17 år som reiste saman, han var frå same garden, kanskje det var han og Brita som var saman. Samson hadde onklar i Palo Alto, Ia. i alle fall i 1895. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.