Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Frank Asphaug

[#44800] Noen som har mikrofilmen for skifter i Idd og Marker sorenskriveremb.i nærheten?

Recommended Posts

Gjest Frank Asphaug

Skulle gjerne ha hatt ett oppslag i denne mikrofilemn22.09.1833 03.03.1852 Gammelt løst register. HF 2264-2265Personen jeg er ute etter er Jonas Jonassen Svanberg dør 4.mars 1838 i Aremark Jonas er født i SverigeHåper at alle hans barn står nevnt i et eventuelt skifte....FRAnk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magne Grasto

Et raskt overblikk ga dette resultatet:Registering avholdt i Fredrikshald 13. juli 1840 over avdøde Jonas Jonasen Svanebye.Av oppmøtte er:-Enken Hellene Andersdatter og hennes Laugværge Niels Nielsen Bøen.-Barn: Carl Gustav Jonasen-Svigersønnene: Svend Christensen Solbyeskougen og Jens Christensen Anonbyeplads....samt værgen for de umyndige, herunder indbefattes Anders Jonasen der ikke bliver 18 Aar før først i ?? October Maaned, Torsten Gundersen Anonbye.Anm.: Datter: Berthe Olea(død ved registreringens start).Det burde stå noe om fordelingen av arven også, men ut over at enken får tildelt sin del, kunne jeg ikke se noe om dette. Det er en mulighet for at det kan stå noe lenger ut i boken.M. Grasto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Frank Asphaug

Takker og bukker Carl Gustav var den jeg håpet sto som sønn...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.