Gå til innhold
Arkivverket

[#44809] Thorvald Olson Hegge, f. Noreg kring 1840, utv. før 1869 til WI - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

På Spring Prairie, Dane/Columbia Co., WI stod det 4.1.1869 eit bryllaup mellom Ragnhild Sølfestsdotter frå Sogndal, fødd 1843, og:Thorvald Olson Hegge,son av Ole Andersson og Gurine Thompsen!Alder er ikkje oppgjeven, men han var busett i Madison, Dane Co., WIEr det nokon som har tankar om kvar i landet vårt denne ''poden'' kan ha opphavet sitt ifrå?Eg ser av FamilySearch at ein Ole Andersson og kona Gurine Thomasdotter fekk ei dotter Marit i Statsbygd i Sør-Trøndelag, f. 16.9.1847. Kan dette vera foreldri??Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon for siste innlegg. Eg såg denne ogso, men tenkte han kanskje var litt i yngste laget...?Elles kan eg ha funne Thorvald i 1870:Madison, Dane Co., WI, 3rd ward:~~~~~~~~~~~~~~~~OLESON, Tom 23 N photographerOLESON, Rachel 25 N wife~~~~~~~~~~~~~~~~Men kvar vart dei i so fall av?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har i kveld motteke ei ny opplysning frå Wisconsin som kanskje bidreg til å leita etter andre alternativ for dette parfolket:* Eli Gurine, dotter av Thorvald og Ragnhild, var fødd i Dane Co., WI (W. Koshkonong parish) 18.7.1869.Er dette til hjelp for å finna ut noko om lagnaden til dette parfolket?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Ole Andersen og Gurine Tommesen som vies i Kråkstad i 1842 er her i 1865: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=hentglobal&register=fornavn&pgj=53&teljing=ft1865&filnamn=f60301.wc2&amt=3&funnenr=184>LenkeDe flytter til Kristiania med eldstesønnen Anders Martin i 1843:Kildeinformasjon: Akershus fylke, Kråkstad, Ministerialbok nr. I 5 (1837-1847), Inn- og utflyttede 1843-1844, side 190. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon for nye flotte innlegg på morrakvisten!Nei, eg hadde ikkje funne dei i FT1880, men ingen tvil om at huslyden din frå innlegg #8 er den rette! No har eg plundra og søkt med ulike alternativ i WW1 draft records, men må gje meg førebels. Uansett, dette er svært so spennande...!Eg er derimot meir tvilande til om svensken Ole Andersson og kona Gurine Thomasdotter er foreldri, men ein veit jo aldri...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å fri meg fra tanken om at dette kan være en bror av Thorvald. Det er liksom litt for mange likhetstrekk med navn på barn osv. til at jeg tror det KUN er tilfeldigheter....Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon for nytt innlegg!Eg er i grunnen samd med deg, Jon, i likskapen; det er berre det med mori...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Jeg lurer på (som vanlig :)) om denne Alexander A. og hans søster Geola (se lenke) kan være barn av Thorvald. Geola er ikke så ulikt navnet man finner i imaget i 1880. Om så initialen i Alexanders mellomnavn egentlig skulle ha vært en 'S', så finner vi i WW1 D.R.C. en FOTOGRAF Alexander Sylvester Hegg f. 13. des. 1882. Han skal ha en søster som er gift med en Harry Keil (ell. Reil) Her fra 1910- census: LenkeMvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Lillegaard

Gjør bare oppmerksom på at like utenfor Steinkjer (og sikkert andre steder også) finnes det en gård som heter Hegge.Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon og Arne for nye spennande innlegg. Eg følgde ei innskyting og ringde Madison, WI:Thorvald O. Hegg, 71 1/2 år gamal, døydde i Madison, WI 20.6.1916!! How about that?Kvar er so han i 1900 og 1910?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Det stemmer ikke så godt med Gydas fødsel; tellingen 1880 var foretatt 18. juni, - hun var da 8 mnd. gammel. Vanskelig sak, dette :) Har lett etter Thorvald vel og lenge, men uten resultat. Får fortsette letingen en stund til.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norskfødte Thomas O. Hegg er enkemann og 'roomer' i Madison i 1910 - han sies å være 58 år - innvandret 1867 - hans far er svensk - mor er norsk (så da holder jeg fortsatt en knapp på at hans foreldre ble gifte i Kråkstad) - Han bor hos ekteparet Klein. De ser ikke ut til å være i slekt.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arne og Jon for dei siste innleggi!Dette opner so absolutt nye ''perspektiv''! Etter siste funnet til Jon har ogso eg fått trui på at Thorvald godt kan vera son av svensken Ole Andersson og Gurine Thomassen, men i so fall må vel Thorvald vera fødd i Christiania?Men so skal han ha utvandra so seint som i 1867, og då kan kanskje denne personen vera eit godt alternativ, i 1865 busett i Skippergata 31 i Christiania:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Johan Svendsen Husbond g Spisevært 1837 Akers SognBertha Larsdatter Kone g 1838 SørumLouise Mathilde Johansd.* Datter 1863 ChristianiaCaroline Sophie Johansd.* Datter 1864 ChristianiaLouise Torstensen ug Tjenestepige 1837 Stokke SognMarie Halvorsdatter ug Tjenestepige 1841 SørumJohanne Marthine Torgersen ug Tjenestepige 1834 MossThorvald Olsen Logerende ug Oppasser 1845 ChristianiaLars Klæstad Logerende g 1829 Hadeland~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~FamilySearch har tydelege ''hòl'' når det gjeld fødslene i Christiania på 1840-talet (dette har synt seg fleire gonger før!), men kva kyrkjelyd skal ein byrja med, om ein skal bla...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon for nytt innlegg.Eg har sett litt meir på opplysningar mottekne i ettermiddag frå Madison, WI og ser at alderen til Thorvald ved dødsfallet var 71 og 1/12 år (og ikkje 71 1/2 år!). Fødselsdatoen burde soleis vera kring mai 1845...!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

JEPP! Ei interessant oppdaging er gjort som stadfester opphavet til Thorvald Olson:Thorvald og huslyden hans deler gravstad i Madison, WI med huslyden til ein Ole Thompson (1831-1871), og FamilySearch syner oss at:Thomas Østenson og kona Marit Olsdotter i HEGGE sokn i Slidre fekk minst fem born, inkl.:* Guri Thomasdotter, døypt i Slidre 9.7.1815* Ole Thomasson, døypt i Slidre 11.12.1831Då oppstår eit nytt spørsmål:* Frå kva gard i Slidre hadde desse søskeni opphavi deira?Elles er det fødsli til Thorvald og likeins utvandringi hans som står att å stadfesta...?Men no tek eg snart kvelden for denne gongen...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Endeleg, Thorvald Olsen var fødd 6.5.1844 i Aker av foreldre husmann Ole Andersen og kona Gurine Thomasdotter busette på Tøyen!Tenk om desse kyrkjebøkene for gamle Aker og Christiania kunne ha vore databaseregistrerte...No spørst det om utvandringi til Thorvald kan finnast (1867?), og gardsnamnet i Slidre der Gurine kom ifrå...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Imponerende, Lars! Når kom du deg til køys? :))Jeg vet ikke om du har bruk for det, men Maren Sophie ble f. 2. mars og døpt 16. sept. 1849 i Aker (side 53) og Axel Bernhard f. 7. mars, døpt 18. sept. 1853. : LenkeMvh. Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arne for siste innlegg. Nei, eg treng i grunnen berre opplysningar om Thorvald, men for oversikti sin del, so er det heilt greitt ogso med søskeni hans!Elles vonar eg at einkvan kan hjelpa meg i Slidre når det gjeld mori og opphavet hennar, men det luraste der vil vel utan tvil vera å oppretta eit nytt tema om den saki...Men so var det utvandringi til Thorvald Olson? Han er ikkje med i passasjerlistene over Christiania frå 1860-åri, men 1867 er tydeleg ikkje komplett...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.