Gå til innhold
Arkivverket

[#44842] Sammentrukne linjer i innlegg


Gjest Are S. Gustavsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Are S. Gustavsen

Hei!I et par av de siste innleggene jeg har hatt i en debatt i Brukarforumet er tomme linjer fjernet slik at det blir en tekstmasse. Hvorfor skjer dette mon tro? Jeg hadde jo med hensikt lagt inn tomme linjer.mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Hei!Er det ingen svar på dette? Jeg ser at problemet fortsetter og det påvirker måten jeg velger å skrive på. Er det en feil i programvaren?mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Det er jo selvsagt ikke meg du venter svar fra, men min erfaring er at man må ha to linjeskift for å få tomme linjer. Nå tar jeg ett linjeskift... ...hei, men nå tar jeg to...Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er midt i eksamensarbeid og flytting ved instituttet for tida, dermed har eg ikkje sett i debattane særleg mykje i det siste. Ein MÅ ha to linjeskift for å få avsnitt. Grunnen til dette er at nettlesaren din automatisk set på eit linjeskift bak kvar linje, uavhengig av om du har skrive det eller ikkje. Systemet mitt treng difor to linjeskfit for å oppfatta at det skal vera avsnitt. Slik har det alltid vore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.