Gå til innhold
Arkivverket

[#44890] Thomas Østenson Rudi og Marit Olsdotter i Slidre - bustaden deira i 1820-åri?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Som referert under tema #44809 (innlegg #22), so fekk parfolket Thomas Østenson frå Rudi og kona Marit Olsdotter i Slidre minst fem born i lag, m.a. desse to:* Guri Thomasdotter, døypt i Slidre 9.7.1815* Ole Thomasson, døypt i Slidre 11.12.1831Men er det nokon med lokal kunnskap i Valdres (Slidre) som kan fortelja meg på KVA GARD i Slidre at Thomas og Marit budde?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Marit Olsdt. står oppført med Bjellebøl da hun giftet seg i 1810. Både Rudi og Bjelbøl ligger i Hegge annex, Ø.Slidre. Kanskje noen har bydebok om Slidre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

På nettsidene til Valdresslekt http://www.valdresslekt.no/index.html har jeg funnet at Thomas og Marit bodde på Oxhovd da datteren Sigrid kom til verden i 1812 og ble døpt 19.7.1812 i Hegge kirke:Døypte i Slidre 1789 - 1814 Kyrkje: HeggeFødd: 09.07.1812Døypt: 19.07.1812Barn navn: SigriUekte: Far navn: TommesFarfars navn: ØstenFar bostad/etternavn: Oxhovd Mor navn: MarithMorfars navn: Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit og Grethe for spennande innlegg om denne huslyden.Soga om Slidre fram til 1814 synest vera godt dekt gjennom dataregistrerte kyrkjebøker, men for perioden deretter lyt me truleg stola på bygdebøkene...? Eller kanskje einkvan har tilgjenge til kyrkjebokfilmane slik at bustaden til denne huslyden i t.d. 1831 kan finnast?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.