Gå til innhold
Arkivverket

[#44967] Inga Knuteson i Madison, WI - f. 1894 - utv. 1910 - d. 1988 - kvar var ho ifrå?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Inga Knuteson, oppgjevi fødd i ''Noreg'' 5.9.1894 som dotter av Knute Knuteson og Lisa Iverson, skal ha utvandra til Amerika i 1910 og døydde i Madison, WI 7.7.1988.Inga var gift med Simon Anderson med røter frå Hafslo i Sogn, men kvar i Noreg kan Inga vera komi ifrå? Er det nokon som dreg kjensel på desse namni?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

No vart eg skikkeleg imponert! Hjarteleg takk til Lars Ove for eit svært so spennande og interessant innlegg. Eg fann Inga konfirmert i Hægebostad i 1908, og fødselsdatoen stemmer heilt perfekt! Det MÅ vera ho!Ved nærare leiting finn eg at Knut Herbjørnson var frå Lurås i Tinn (Telemark), men framleis lurer eg på:* Frå kva gard i Hægebostad hadde Lisa Marie Iversdotter opphavet sitt?* Og, er det mogeleg å stadfesta utvandringsåret til Inga, 1910?Nok ein stor takk for hjelpi med denne huslyden so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har funne Lisa Marie Iversdotter hjå FamilySearch, og FT1865 og 1900 syner at huslyden budde på Skådheien i Hægebostad; då er det problemet løyst, og berre utvandringi står att...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten for eit nytt flott innlegg. Det var eit ''underleg'' ættenamn, men det er nok ho!Soleis er dette problemet heilt løyst, og eg er stornøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Inga K. Moen fra Hogelosted, Norway ankom Ellis I. med skipet The Lusitania dem 15-apr-1910, seilende fra Liverpool.Desverre ser det ikke ut til at org. manifest er tilgjengelig.Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan Peter og Lars Ove for nye gode innlegg, som feier all tvil til sides!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.