Gå til innhold
Arkivverket

[#45002] God Jul !


Gjest Svein Arne Opdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Arne Opdal

God jul ønskes alle venner og hjelpere på brukerforumet.En spesiell hilsen sendes til staben ved digitalarkivet og ikke minst Yngve Nedrebø som er tilstede både tidlig og sent med en hjelpende hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund.

Hei. Jeg støtter Svein Arne Opdal, og sier det samme som han : En riktig God Jul til alle sammen,og takk for all hjelp i året som har gått. Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

God jul fra meg her i Frankrike og. Jeg er imponert over hvordan de som er ansvarlige her, står på enten det er helg eller hverdag.Mvh Kjellaug Robberstad Petit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Egil Larsen

Jeg henger meg på tråden. Takker alle som har bidratt med hjelp og opplysninger.Dette har åpnet en 'ny' verden for meg. Ønsker dere alle sammen en riktig god jul.Med Vennlig Hilsen Jan Egil Larsen Melhus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Helene Erntsen

Jeg vil få slutte meg til alle de gode juleønskene. God jul til alle brukerne og staben i Digitalarkivet. En spesiell hilsen til alle de hyggelige og hjelpsomme menneskene jeg har truffet i året som har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

En riktig God Jul og Godt Nytt år til alle brukerne og den fantastiske staben på digitalarkivet. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Ynskjer å henge meg på denne julehelsinga. God jul også til Riksarkivet og dei ulike statsarkiva, m.a. for arbeidet med å gjere kyrkjebøkene tilgjengelege i hus og hytte.mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Ynskjer å henge meg på denne julehelsinga. God jul også til Riksarkivet og dei ulike statsarkiva, m.a. for arbeidet med å gjere kyrkjebøkene tilgjengelege i hus og hytte.mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Ja, jeg slutter meg til og ønsker alle brukere, alle gode hjelpere og ikke minst staben i Digitalarkivet og særlig Yngve Nedrebø som er til stede for å hjelpe enten det er nattmorgen eller sene kveldstimer!En riktig God Jul!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Nyhus

Ønsker også benytte anledningen til å ønske alle brukere og alle jeg har fått god hjelp av en riktig god jul. Og en riktig god jul til Riksarkivet og alle statsarkiv rundt om i landet som gjør en formidabel jobb med scanningen av kirkebøkene.Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl V. Erichsen

Det nærmer seg jul, også her på Sørlandet hvor sola nå er på vei opp og farger himmelen rødlig utenfor vinduet mitt. God jul til kjente og ukjente, takk for mye god hjelp og informasjon, - og takk til DA som gjør at fridager i jula får et variert og gildt innhold! - Jarl -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Johansen

God jul og godt nytt år. Tusen takk for god hjelp i året som har gått. En spesiell takk til de ansvarlige her,for den fantastiske jobben dere gjør.Mvh Anita Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yvonne Trengereid Eide

En fin- fin jul & et godt nyttår ønskes også fra meg til alle dere som benytter forumet!For min del er dette forumet blitt en svært viktig del av min slektsgransking, da brukerne her mangfoldige ganger har hjulpet meg flere steg videre når jeg selv ikke klarer det. Ikke minst får man gjerne kontakt med fjerne slektninger & stifter nye bekjentskap underveis.Tusen takk for all hjelp i både 2006 og de foregående år. Atter en god jul og et godt nyttår ønskes dere alle! Mvh Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Jeg vil også ønske alle gode hjelpere på brukerforumet og ikke minst de ansatte på SA en Riktig God Jul !!Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Takk for god hjelp og nyttige meningsutvekslinger i 2006. God jul til alle, og særlig til de fabelaktige menneskene som drifter denne tjenesten!Mvh Oddbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Eg vil også takke for all hjelp frå staben og brukararne av forumet i 2006! God Jul til alle! Skal vel innom forumet i romjula, tenker eg!Venleg helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

En stor takk til dere som er ansvarlig for denne tjenesten vi kan benytte oss av. Dere gjør en fantastisk jobb!En stor takk til alle dere som har hjulpet meg i løpet av dette året, enten det har vært små eller store problemer.En riktig god og fredfull jul til dere alle sammen.Mange hilsener og *Smil* fra Rigmor i julebyen Drøbak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Når jeg tenker tilbake på den tiden som er gått siden jeg fikk internett - som ikke var så lenge etter at DA ble etablert -, så har det skjedd en rivende utviklig frem til idag, da kirkebøkene, en del av vår nasjonale arv, er i ferd med å bli 'allemannseie'. Jeg sender en varm tanke til alle de menn og kvinner som driver dette arbeidet fremover.Likeså ønsker jeg alle brukere av dette forum en god jul og et godt nytt år!Med hilsen fra Astrid Ryen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg ønsker alle brukere, proffe og amatører, og stab en riktig god jul og godt nytt år.Uten hverandre ville ikke denne debattsiden vært så underholdende og interessant som den er, og jeg tror heller ikke det finnes mange andre slektsider/debatter som er så effektiv og levende som denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.