Gå til innhold
Arkivverket

[#45002] God Jul !


Gjest Svein Arne Opdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lene Hagen

Tidlig julaften morgen. Grønt, vått og +8 grader ute, men jul er det i allefall inne i heimen. En julehilsen også fra Moss til både dere som bruker denne siden og dere som står på for å drive denne siden. DA er gull verdt. Takker for god hjelp fra mange, og håper jeg selv også har kunnet bidra med noe. Rikitg god jul til alle sammen. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Nesje Myhr

En julehilsen også fra Senja hvor snøen faktisk kom på bitte lille julaften, og hvor det nå er skikkelig julestemning ute. Takk for all hjelp i året som har gått! Hilsen Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Endresen

Ønsker herved all slektsforskere som er innenfor disse sidene og de som jobber med disse sidene en RIKTIG GOD JUL OG GODT NYTTÅR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Carin Bøyesen

Jeg vil på vegne av meg selv og DIS-ST-Orkdal også gjerne henge meg på her og ønske alle slektsvenner ei riktig god jul og et spennende nytt år!! Ann-Carin Bøyesen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Schei

God jul og takk til alle gode hjelpere. En spesiell takk til de som skanner kirkebøker og de som registrerer data i søkbare registeret. Resultatet er fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marita Nilssen

Jeg henger meg på lenken og ønsker alle en riktig god og fredfull jul. Og takker med det samme alle som er villig til å bruke av sin tid for å hjelpe andre.mvh Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Jeg vil også henge meg på julehilsenen. Takk til dere alle for alle hjelp i året som gikk.En velsignet god jul og et fredfult godt nyttår.Høytiden feires på nattskift i nordsjøen på Gullfaks C plattformen.Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

God jul og fredleg romjul til alle her inne! Nyttar samstundes høvet til å takke alle saman for god og kyndig hjelp gjennom året som har gått!Med helsing frå 'halvmidt' oppi Ottadalen,Atle Brandsar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.