Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bente Dyrstad

[#45009] Einer/Ener Olsen 1816 - Ingeborg Torstensdatter 1822 i Gausdahl

Recommended Posts

Gjest Bente Dyrstad

HejsaJeg har en bøn om hjælp til at finde Einer/Ener Olsen død. Ener og Ingeborg bliver viet 17 sep 1846 i Høland. Einer/Ener er født 1816 i Høland Ingeborg 1822 i Gausdahl. Ingeborg er enke i 1900 bosiddende i Høland dør 1903 i Høland.Er nogen stødt på Einer/Ener død eller har lyst til at hjælpe med at finde ham. Han lever i 1875.med julehilsen fra Bente Dyrstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bente Dyrstad

HejsaNu da jul og nytår er overstået vover jeg en gang mere at spørge om hjælp til ovenstående. Jeg syntes selv jeg har gennemset kirkebøgerne.venlig hilsen Bente Dyrstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bente Dyrstad

Jeg har fundet Ingeborg død i 1903, Løken-Høland Jeg har gennemset kirkebøger for Høland m.mEiner/Ener står ikke som forlover ved nogle af sine pigers vielse henholdsvis i 1878 og 1884 Har nogen et godt råd til hvor jeg finder Einer/EnerHilsen Bente Dyrstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.