Gå til innhold
Arkivverket

[#45018] Statsarkivet på Hamar (SAH) Tusen takk for året som gikk !


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

Som noen av dere vet så har jeg vært en noenelunde hyppig gjest på SAH i året som har gått, og jeg har ingen planer om å være mindre hyppig gjest der neste år.Jeg har aldri i mitt voksne liv opplevd mer profesjonalisme, 'hjertevarme' og overbærenhet over min uvitenhet, som på SAH. De gjør alt de kan for å 'fordekke' mine dumme spørsmål, og heller lede meg innpå de riktige. Kompetansen på SAH vil jeg ikke belyse, den er helt 'rå'.At de ikke klarer å innfri alle ønskene pr tlf har jeg full forståelse for. Det ringer der hele tiden, og jeg er litt glad for at jeg er en ulønnet 'medarbeider'.Jeg gleder meg hver gang jeg skal til SAH. Jeg vet jeg får hjelp. Hjelpen er ofte mer enn forventet. Og jeg føler meg velkommen der.Som en bruker av noe 'offentlig' er mine erfaringer noe unikt føler jeg.Jeg ønsker derfor alle i SAH er riktig god jul, og jeg vil fortsatt sette dere i jobb i 2007.Med ærbødig hilsenLars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Sørlie

GOD JUL. Lars Ove skryter av Statsarkivet på Hamar - det er vel fortjent. Med personer som Lars Ove er det godt å være slektsforsker på andre kanter av landet. Lars Ove gir oss uvurderlig hjelp - og fortjener en riktig god julehilsen fra oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.