Gå til innhold
Arkivverket

[#45035] Ole Bornemann Bull


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Else B. Rustad

Arnfrid (46): Ser du ikke har fått noe svar på dette ennå, og jeg vet jo ikke om det fremdeles er aktuelt, men her er brevet:'Kjære Alex og Thorvald. Dette, for at lade Dig vide at det iovermorgen Torsdag skal concerteres i Theatret. Vær saa god at indbyde Præsten Iversens Familie, med hans Brodersøn til Tonefesten. Hils Budde med varmeste Tak for hans gjæstfrie Modtagelse og beed ham ikke forsmaae min hjertelige Indbydelse til at overvære Concerten. Igaar en Serenade af Honoratiores i Aften af Haandværkerne beærede mig med musikalsk Velkomsthilsen. I komme formodentlig lidt tidlig, kanskee om Formiddagen for at passiare lidt. Farvel saa længe, Ole Bull'Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Her er ei lenke til Lysøen i Os (NB! Ikkje i Bergen) og eit godt bilete av jubilanten - den aller første norske verdskjendis og pop-stjerneLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.