Gå til innhold
Arkivverket

[#45039] Christopher Nilsson på Hana - hvam var hans far?


Gjest Anders J. Moen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anders J. Moen

Christopher Nilsson på Hana gift med Magdalene Jonsdtr. Malkenes, datter av den første evangeliske biskop i Stavanger Jon Guttormson og Anna Eiriksdtr. Orm, var far til Svale Christopherson Malkenes gift med Anna Hansdtr. Onarheim og Magdalene Christophersdtr. Malkenes gift med Paul Knutson o Eirik Gjordson Fugleberg i Fusa.Er det noen som kjenner opphavet hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg stammer og fra denne Christopher Nielsson Hana, men har ikke funnet noe om hans aner.Anita har noen kildeopplysninger her, men heller ikke hun har funnet mer ser jeg: LenkeJeg mener at han allerede har vært disskutert her, men finner ikke temaet igjen.Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arne kvitrud

Det er en del om Kristoffer Nilsson på Hana på tema: 12052: Biskop 1541-1557 i Stavanger, Jon Guttormsen (Lenke).Utsagnet i innlegg (1) om at Magdalene Christophersdtr. Malkenes var gift med Paul Knutson og Eirik Gjordson Fugleberg i Fusa er tvilsomt! Se særlig innlegg (91) på tema 12052.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk skal du ha, det var den debatten jeg leita etter.Mener du at hun/Magdalene Christophersdtr. ikke var gift med noen av dem? I innlegg #91 i debatten 12052, som du refererer til over - er hun da satt opp som enke etter Eirik Gjordson. Eller er det jeg som missforstår setningen over?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.