Gå til innhold
Arkivverket

[#45048] En hjertevarm takk til dere alle.


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Jeg vil benytte anledningen dagen før dagen, til å rette en hjertevarm og stor takk til alle som har gitt meg hjelp og bistand med alle mine små og store slektsproblemer. Og en like stor og varm takk til dere jeg har hatt anledning til å hjelpe.Det er kanskje det beste ved disse debattforumene at man kan gi og få til felles glede og nytte.En kjempestor takk til alle som har gjort Digitalarkivet til det det er i dag. Med alle kirkebøkene som etter hvert blir digitalisert, og all annen nyttig informasjon som blir gjort tilgjengelig gjennom Digitalarkivet, har det nesten vært julekveld hver dag.Og til alle dem som har spørsmål på hjertet, men føler at dere mangler nødvendig kunnskap eller insikt til å stille dem , vil jeg si som min gamle bestefar sa ' det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar'. En hjertelig god jul til dere alle. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.