Gå til innhold
Arkivverket

[#45051] Anna Greta Lind född i Oslo 1919


Gjest Hans Magnusson
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Magnusson

Jag undrar om det finns någon god norrman/norska som kan hjälpa mig att hitta föräldrar till min mormor Anna greta Lind, född i Oslo den27 juni 1919. Hon flyttade till Göteborg under 20-30 talet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Har sjekket 1919 i de skannede kirkebøkene fra Oslo, med unntak av Oslo Domkrk., Piperviken, Trefoldighet, Tøyen og Ullevål sykehus, da de ikke er skannet enda. Jeg har sett på dåp eller fødselsreg. når dåp ikke finnes, og jeg har ikke funnet noen med navnene Anna Greta eller lign.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Magnusson

Hej BeritTack för din hjälp. jag har försökt hitta mer info om Anna Greta Lind. Men det enda jag lyckats finna är en uppgift i svenska folkbokföringen som skulle kunne betyda att hon blev svensk medborgare 28 okt 1945. Hon hade då redan fött min mor i Mölndal (1939). Både min mor och mornmor är döda och det kan bli svårt att få vidare uppgifter. Att mormor skulle vara född i Oslo är en muntlig uppgift. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska gå vidare.Tack Berit och god jul Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.